جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

به گزارش روابط عمومی ستاددیه استان خوزستان موسسه میعاد مهر مهدوی با اهدا مبلغ یک میلیارد و پانصد و سی میلیون ریال زمینه آزادی 10 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد خوزستانی را فراهم نمود.
هاشم نیا مدیر ستاد دیه استان خوزستان ضمن قدر دانی از این اقدام خدا پسندانه افزود، از این تعداد چهار نفر جز زندانیان مالی و شش نفر مابقی به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه، گرفتار میله های سرد زندان بوده که با همت موسسه میعاد مهر مهدوی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
وی مبلغ بدهی زندانیان آزاده شده را رقمی معادل شش میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون ریال اعلام کرد که پنج میلیارد و دویست و چهل میلیون ریال توسط این ستاد و مبلغ باقی مانده توسط موسسه میعاد مهر مهدوی تامین گردید.
ایشان در پایان خاطر نشان کردند هم اکنون 259 زندانی جرائم غیر عمد واجد شرایط در زندانهای استان خوزستان چشم انتظار کمکهای خیرین و نیکوکاران جهت رهایی از زندان می باشند که 200 نفر مربوط به محکومین مالی، 56 نفر محکوم به پرداخت مهریه و تعداد 3 محکوم نیز مربوط به دیه غیر عمد میباشند که با همت خیرین گرامی می توان این مددجویان را به آغوش گرم خانواده هایشان باز گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی