جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

اعتماد نابجا رفیق قدیمی را روانه زندان کرد

همه ماجرا از یک اعتماد نابجا شروع شد، درست زمانی که علی با تمام مشکلات زندگی اش تصمیم گرفت به دوستش که بیمار کلیوی بود کمک کند اما این تصمیم ختم به خیر نشد و علی را روانه زندان کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، زندانی شدن علی آقا هم یکی از همین هزاران پرونده ای است که به دلیل ارتکاب جرائم غیر عمد تشکیل شده است. زندانیانی که از بد حادثه روانه زندان شده اند و در شرایط نابسمانی بسر می برند.
علی در بدترین شرایط مالی و گرفتاری های هزینه های زندگی اش که هیچ امیدی در دنیا نداشت، تصمیم گرفت که با دریافت یک وام 200 میلیون ریالی به تامین مخارج بیماری دوستش که بیمار کلیوی است، کمک کند.
چند ماهی گذشت و تماس های بانک برای بازپرداخت اقساط معوقه شروع شد خبری از رفیق قدیمی که قرار بود اقساط وام را بپردازد نبود، علی هم پولی نداشت که اقساط را پرداخت کند، دنیایش تیره و تار شد، او که توان  پرداخت بدهی های معوقه را نداشت به ناچار با شکایت ضامن روانه زندان شد.
مددجوی قصه پرغصه ما به خاطر یک اعتماد نابجا یک سالی است که  در زندان بسر میبرد در حالی که بدهی او به بیش از 37 میلیون ریال رسیده است ، با  تلاش های ستاد دیه استان خوزستان شاکی به دریافت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال رضایت داده اما مددجو توان پرداخت این مبلغ را نیز نداشته است.

نیکوکارانی که تمایل به کمک به آزادی این زندانی  نیازمند دارند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۲۳۰۶۵۴۰۰۶ بانک ملی ایران و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۴۳۸۲۲۵۶۵ بانک انصار بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز کنند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی