جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

بازی دوستانه ای که به زندان ختم شد.

نوجوان ۱۵ ساله اهوازی در مسیر برگشت از مدرسه هنگام کشتی گرفتن با دوستش در پارک محله شان بر اثر یک اتفاق ناخواسته هم اکنون در زندان بسر میبرد.به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ،سهیل به همراه دوست خود در مسیر بازگشت از مدرسه بودند که به پیشنهاد دوستش به پارک محله شان میروند تا حال و هوایی عوض کنند اما فکرش را هم نمیکرد که یک شوخی و یک بازی دوستانه ورق زندگی اش را برگرداند و او را روانه زندان کند جایی که حتی به ذهنش هم تا به حال خطور نکرده بود.
سهیل که به اصرار دوست خود برای یک زورآزمایی دوستانه در پارک شروع به کشتی گرفتن می نمایند با اجرای یک حرکت اشتباه در کشتی دوستانه و به جهت نامناسب بودن محل کشتی ،ضمن قطع نخاع شدن دوستش ،حالا به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در پشت میله های سرد زندان بسر میبرد
طبق نظریه پزشکی قانونی استان به علت شکستگی مهرهای گردن ، آسیب بافت نخاع ستون فقرات ، فلج هر دو دست و پا و اختلال حسی ایجاد شده مددجو به پرداخت دیه ای معادل یک میلیارد و شصت و شش میلیون تومان محکوم گردید.
هرچند هم اکنون سه سال از این بازی تلخ دوستانه میگذرد با طرح شکایت توسط خانواده شاکی ،سهیل به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه از تاریخ۹۸/۰۶/۲۵ روانه زندان مرکزی گردیده است.
با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان خوزستان مبلغ دویست و شصت و شش میلیون تومان از شاکی گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و مبلغ دویست میلیون تومان نیز توسط خانواده مددجو تامین گردید. اما باقیمانده مبلغ که منجر به آزادی این جوان گرفتار می گردد ۶۰۰ میلیون تومان می باشد مبلغی که تهیه آن خارج از توان خانواده سهیل می باشد.
نیکوکارانی که مایل به یاری این مددجو هستند؛ می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران و شماره کارت 6273811043822565 بانک انصار به نام ستاد دیه ی استان خوزستان؛ واریز نمایند

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی