جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

بازی با طعم مرگ

محمد که به همراه دوستان خود برای تفریح و شنا کردن به کنار رودخانه رفته بودند فکرش را هم نمیکرد که این تفریح طعم مرگ به خود بگیرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، محمد جوان ۲۵ ساله ایست که به همراه دو تن از دوستان خود برای اینکه گرمای هوای اهواز را از تن به در کنند به کنار رودخانه کارون میروند تا از خنکای آب به دور از هیاهوی شهر ساعتی خوش را در کنار یکدیگر سپری کنند اما غافل از اینکه زندگی یکی از آنها صید آب میگردد.
محمد و دوستانش چندین بار برای شنا کردن به درون آب رفته بودند و به دنبال یک شوخی دوستانه ناگهان محمد دوستش علی را که حالا کنار ساحل نشسته بود  به دورن آب انداخته فکرش را هم نمیکرد که علی غرق شود چرا که شنا کردن بلد بود و تبحر کافی را هم داشت اما در کمال ناباوری بعد از چند دقیقه متوجه شدیم که او دیگر به روی آب نمی آید و هرچه تلاش کردیم بی فایده بود. آب علی را با خود برد و جسد بی جان او بعد از دو روز در قسمت پایین دست رودخانه پیدا شد.
طبق نظریه پزشکی قانونی علت فوت غرق شدگی در اب و عوارض ناشی از آن بوده است.
طبق حکم دادگاه مددجو به اتهام قتل شبه عمد محکوم به پرداخت یک دیه کامل مرد مسلمان و همچنین یک سوم دیه بابت تغلیظ آن به مبلغ  ۳۶۰ میلیون تومان محکوم می گردد.که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه از تیر ماه سال گذشته تا کنون در زندان بیر میبرد.
با وجود تمام تلاشهای صورت گرفته توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه اولیاء دم حاضر به گذشت هیچ مبلغی از دیه نبودند و خانواده مددجو نیز تا کنون توانایی تامین هیچ بخشی از مبلغ بدهی را نداشته اند.نیکوکارانی که تمایل دارند به این مددجو کمک نمایند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران و شماره کارت 6273811043822565 بانک انصار به نام ستاد دیه ی استان خوزستان؛ واریز نمایند.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی