جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خوزستان: در ظهر یکی از روزهای تابستان محمد سی و شش ساله خانه‌ی باجناقش برای صرف نهار دعوت می‌شود. ماشین را در پارکینگ خانه باجناقش پارک می‌کند و وارد خانه می‌شود. کلید ماشین و وسایل اضافی جیب خود را روی میز کنار آشپزخانه می گذارد و گپ و گفت دو باجناق و دو خواهر گرم میشود.
هنوز یکی دو ساعتی از آمدن مهمان‌ها نگذشته بود که صاحب‌خانه متوجه غیبت دختر هفت‌ساله‌اش می شود .
همه‌ جا را به دنبال دختر بچه می گردند و او را صدا می زنند، اما او را پیدا نمی‌کنند تا اینکه متوجه می‌شوند کلید ماشین محمد که روی میز کنار آشپزخانه گذاشته بود ناپدید شده.
همه خانواده خود را به ماشین می‌رسانند و از این‌که دخترشان حتماً در ماشین مشغول بازی است خوشحال می‌شوند. به‌محض رسیدن به ماشین متوجه می‌شوند دختر هفت ساله در ماشین، به حالت خواب فرو رفته است با هر زحمتی که بود درب ماشین را باز می‌کنند اما متوجه می‌شوند که دختر بچه دچار بی حالی ناشی از گرمای داخل ماشین شده است. فوراً او را به بیمارستان منتقل می کنند، اما دست بر قضا دختربچه فوت می‌کنند.
پزشک اعلام می‌کند که فوت دختر بچه در اثر ،گرمازدگی و از کار افتادن آنزیم های بدن و کمبود آب ، اتفاق افتاده است.
در تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص می‌شود که هنگامی که دختربچه وارد ماشین شده است چون قفل کودک ماشین فعال بوده، دختر بچه دیگر نتوانسته از ماشین خارج شود ترس و دلهره و گرمازدگی باعث بی‌حالی و سپس مرگ کودک شده است.
حالا محمد ۳۶ ساله مشغول به شغل کارگری که برای مهمانی به خانه‌ی باجناق رفته بود محکوم شده است و در زندان به سر می برد و باید هفتاد درصد دیه دختربچه را بپردازد و از جایی که مرگ در ماه حرام اتفاق افتاده باید مقدار بیشتری دیه پرداخت کند.
آقای هاشم‌ نیا مدیر ستاددیه استان خوزستان می‌افزاید:
خانواده این مرد، که تا چند ماه پیش در کنار هم با خوبی و خوشی روزگار میگذراندند ناگهان دچار مصیبتی میشوند که خود به تنهایی قادر به برطرف کردن آن نیستند و توان پرداخت مبلغ دیه 420 میلیون تومانی را ندارند.
این مرد و خانواده اش نیازمند کمک مردمان شریف این مرزوبوم است که از محکومیتی که ناخواسته گریبانشان را گرفته است رهایی یابند.
علاقمندان به شرکت در این امر خیر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت بانک ملی 6037991899902013 و شماره حساب 0106230654006 واریز کنند تا به زودی به یاری شما خوبان و همکاری ستاد دیه استان خوزستان شاهد آزادی این مددجو ناتوان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی