جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

گذشت ۱۲۱ میلیارد ریالی از ابتدای سال جاری


مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شکات خوزستانی ۱۲۱ میلیارد ریال از مطالبات خود را به زندانیان غیرعمد بخشیدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه؛ حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت: خداوند بزرگ بارها در دین مبین اسلام به مسئله عفو و گذشت از خطاها تاکید کرده است و یکی از فضایل اخلاقی ؛عفو و گذشت انسان از حقوق حقه خود می باشد. زیرا عفو از مصادیق احسان می باشد و یکی از اسماء حسنای الهی است و خداوند در قرآن کریم فرموده:  ان الله لعفو الغفور (براستی که خداوند بخششگر و آمرزنده است.)
هاشم نیا در ادامه با اشاره  فرایند آزادسازی ۶ ماهه این ستاد گفت: با توجه به  برپایی همایش یاوران ستاد دیه و استفاده از ظرفیت بزرگان قبایل ساکن در استان خوزستان  در اخذ گذشت از شکات،  شکات محترم و ولایتمدار استان در خصوص پرونده های ارجاعی این ستاد با الهام از سیره نبوی و اخلاق علوی در ۶ ماهه نخست سال جاری با گذشت رضایتمندانه خود مبلغ ۱۲۱ میلیارد ریال از حقوق شرعی و قانونی خویش را گذشت نموده که نسبت به ۶ ماهه نخست سال ۹۷ که مبلغ ۳۳ میلیارد ریال گذشت نمودند افزایش ۴ برابری داشته است.
گفتنی است هم اکنون ۲۴۶ زندانی غیرعمد استان به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی خود در بند حبس بسر می برند که آزادی این افراد بیش از هر امری در گرو همکاری خوب شاکیان و حمایتهای همیشگی خیرین خداجوی می باشد.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی