جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

کمک یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی بانوان خیر خوزستانی

در آئین گلریزان آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد بانوان خیر خوزستانی مبلغی معادل یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جهت کمک به آزادی زنان زندانی اهداء نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، این مراسم که با حضور شریعتی استاندار خوزستان ، سیده فرانک موسوی مدیرکل امور بانوان در استانداری ،حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه و جمعی از بانوان خیر در سالن اجتماعات ملی حفاری برگزار گردید.

حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه در این مراسم با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنهای گلریزان نه تنها دستگیری از یک مستمند بلکه بیشتر با هدف فرهنگسازی و نهادینه کردن برخی از قوانین و مقررات برگزار می گردد افزود : جهل به قوانین و مقررات است که بسیاری از هموطنان ما را راهی حبس کرده و می کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت : انفاق و کمک به نیازمندان از موکدات دین اسلام بوده و وظیفه هر مسلمان است تا به یاری مستمندان و فقرای جامعه بشتابد.

وی افزود : انفاق از جمله معامله های است که انسان با خدا انجام میدهد و هیچگاه متضرر نمی شود . خداوند میزان سود انفاق را از از دو تا چند برابر بیان کرده که این میزان سود بستگی به میزان شایستگی فرد دارد. و در آیه 261 سوره بقره می فرمایند :کسانی که اموال خود را در راه خداوند انفاق می کنند همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند و در هر خوشه یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هرکس که بخواهد دو یا چند برابر میکند و خدا به همه چیز داناست.

در پایان این مراسم بانوان خیر و نیکوکار خوزستانی مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جهت کمک به آزاد سازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد اهداء نمودند.

خیرین و نیکوکاران محترم میتوانند جهت مشارکت در آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمکهای سبز خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

 

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی