جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

حجت الاسلام هاشم نیا مدیر عامل ستاد دیه با منصور بیگی مدیریت بانک کشاورزی در خصوص آزادی یکی از مددجویان جرائم غیر عمد دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، در ابتدا جناب آقای منصور بیگی ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از این دیدار جایگاه ستاد دیه را در کمک و مساعدت به مددجویان جرائم غیرعمد بسیار پربرکت دانست و اظهار داشت : اقدامات خداپسندانه ستاد دیه از محسنات و ثواب بالایی برخوردار است که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام هاشم نیا با بیان اینکه اعتقاد و رسالت ستاد مردمی دیه کمک و مساعدت به آزادی زندانیان غیرعمد می باشد هدف از این دیدار را بررسی پرونده یکی از مددجویان جرائم غیرعمد دانست که به علت بدهی وام به بانک کشاورزی مدت 5 سال است که در زندان بسر می برد.

وی بیان داشت: مددجو (ا-ح) با هدف انجام فعالیت کشاورزی اقدام به دریافت وام از بانک نموده است اما از بد روزگار مدتی پس از دریافت وام سه تن از اعضای خانواده وی ، برادر ، مادر و دختر ایشان دچار بیماری صعب العلاج سرطان شدند که متاسفانه دختر ایشان نیز فوت می نماید. با توجه به آنکه بیماری این سه نفر آنچنان وضعیتی برای مددجو و خانواده اش به وجود آورد که تمام سرمایه خود و وام دریافتی را بابت این مشکلات از دست می دهد و در نهایت به علت بدهکاری به بانک به زندان افتاد.

در خاتمه منصور بیگی ضمن قدردانی از مدیرعامل ستاد دیه که در جهت آزادی زندانیان غیرعمد از هیچ اقدامی دریغ نمی کند  اظهار داشت : در خصوص این مددجو که با شکایت این مجموعه به زندان معرفی شده است پس از مکاتبه با شعبه پرداخت وام در خصوص بخشش بدهی ناشی از دیرکرد پرداخت و تقسیط  اصل بدهی همکاری لازم جهت آزادی ایشان بعمل خواهد آمد.

IMG-20160719-WA0006

IMG-20160719-WA0008

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ahvazpro/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420