جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

در نشست مدیرعامل ستاد دیه با مددکاران زندانهای استان پرونده زندانیان جرائم غیرعمد مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، حجت الاسلام هاشم نیا در ابتدا ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) افزود: ائمه اطهار و دیگر معصومان چه در گفتار چه در عمل بهترین راهنما و مشوق در دستگیری و کمک به دیگران بوده اند و باید از سیره و روش آنان به عنوان الگو استفاده کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه تلاش صادقانه در این عرصه و کمک به بازگشت این قشر آسیب پذیر  به کانون گرم خانواده و آغوش اجتماع  را خدمتی مقدس توصیف کرد.

حجت الاسلام هاشم نیا در این دیدار شناسایی مددجویان واجد الشرایط در بدو ورود به زندان و تشکیل پرونده برای آنها ، انجام تحقیقات جامع و کامل میدانی  و نیز تسریع در ارسال پرونده به ستاد دیه ، سالم سازی آمار مددجویان جرائم غیرعمد، ارسال سریع نامه آزادی مددجویان جرائم غیرعمد به ستاد دیه و تکمیل بانک اطلاعاتی خیرین را خواستار شد.

ایشان به نقش مهم و اثرگذار  کمیته های صلح و سازش مستقر در زندان و ستاد دیه اشاره کرد و افزود: با تلاش و پیگیری شما عزیزان می توان برکات ستاد دیه را به افراد بیشتری تسری داد.

در پایان مددکاران زندانهای استان دیدگاهها و نظرات خود را جهت پیشبرد بهتر و بیشتر امورات بیان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ahvazpro/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420