جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

نشست تلویزیونی مدیر نمایندگی ستاد دیه

هاشم نیا گفت : خیرین نیک اندیش حامیان اصلی ستاد دیه خوزستان می باشند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه : حجت الاسلام هاشم نیا مدیرنمایندگی ستاد دیه جهت تبیین برنامه های ستاد دیه و برگزاری جشنهای گلریزان در مصاحبه ای که از سوی صدا و سیما ترتیب یافته بود حضور یافت.

وی گفت : ستاد دیه در راستای کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمدی که نیاز به مساعدت مالی برای رهایی از زندان دارند برگزاری جشنهای گلریزان را در ماه مبارک رمضان در دستور کار خود قرار داده است.

هاشم نیا تروج فرهنگ عفو و گذشت و جلب کمکهای مردمی را از اهداف ستاد دیه دانست و افزود : علاوه بر کمکهای خیرین که یکی از بزرگترین حامیان ما برای کاهش آلام زندانیان جرائم غیر عمد می باشند شکات نیز در طی سال گذشته 81میلیارد ریال از مورد مطالبه خود را گذشت نمودند و رأفت انسانی نشان داده اند که اینها خود موجب آن شده که بتوان جمع بیشتری زا زنداینان را از زندان آزاد نمود.

هاشم نیا گفت : ستاد دیه در سال در سال گذشته با برگزاری 26 جشن گلریزان و کمک 43 میلیارد ریالی خیرین توانست زمینه آزادی 300 زندانی جرائم غیرعمد را فراهم نماید.

وی تصریح کرد در حال حاضر 293 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در زندانهای استان بسر می برند که امیدواریم بتوانیم با کمکهای خیرین شاهد آزادسازی این افراد نیازمند و بازگشت آنها به کانون خانوده و جامعه باشیم.

هاشم نیا در خاتمه تصریح کرد :جشن گلریزان مرکز استان سه شنبه مورخ 96/03/30 راس ساعت 18 در گیت بوستان ، سالن اجتماعات سازمان آب و برق برگزار می گردد و از  تمامی خیرین دعوت بعمل می آید با حضور پرشور خود ما را در برگزاری هرچه باشکوه تر جشن گلریزان یاری نمایند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی