جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

مدیر عامل ستاد دیه خوزستان، با مدیر عامل بانک ملت استان دیدار و راهکارهای توسعه خدمات به زندانیان جرایم غیر عمد را بررسی کرد

IMG-20150605-WA0209مدیر عامل ستاد دیه خوزستان در دیدار با مهندس شریفی  با مدیر عامل بانک ملت استان ضمن تشکر از وی برای ایجاد تسهیلات جهت برخورداری زندانیان جرایم غیر عمد، پیرامون  راهکارهای اجرای برنامه جشن گلریزان ویژه جامعه بانکداری برای کمک به  زندانیان جرایم بحث و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه خوزستان ، در این دیدار حجت الاسلام هاشم نیا ضمن تقدیر از خدمات و تسهیلاتی که بانک ملت جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده است ، به مشکلات و چالش های فرا روی این قبیل از زندانیان و خانواده های آنان پرداخت.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان اظهارکرد:متأسفانه زندانیان این نوع جرائم پس از ورود به زندان و معرفی آن ها از سوی ستاد دیه جهت دریافت تسهیلات بانکی، با مشکل ضمانت روبرو هستند. حجت الاسلام هاشم نیا افزود: این افراد با توجه به شرایطی که دارند امکان ضمانت و تضمین لازم برای دریافت تسهیلات را ندارند و مردم نیز استقبالی برای ضمانت آنان نمی کنند لذا تقاضامندیم شرایط دریافت تسهیلات راحت تری فراهم شود.

در این دیدار همچنین آقای شریفی مدیرعامل بانک ملت خوزستان این بانک را در این امر خیر پیشگام دانست و ابراز امیدواری کرد این بانک در این میدان خیر تلاش های بیشتری خواهد داشت و از هیچ گونه حمایت دریغ نخواهد کرد. مدیرعامل بانک ملت خوزستان گفت: خوبان و خیرین و همکاران را درکنار کمک های بانک به این امر خیر ترغیب می کنیم و ب راین باوریم که ضرورت دارد بانک در جهت رفع این آسیب اجتماعی ورود بهتری داشته باشد.

درپایان مقرر شد بانک ملت در تهیه کلیپ هایی در خصوص انعکاس مسایل و مشکلات ستاد دیه  این راستا مشارکت داشته باشد و در این کلیپها ظرفیتهای این بانک  جهت جذب کمک های مردمی نیز فرهنگسازی گردد.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی