جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان خبر داد: خیرین مدرسه ساز به کمک ستاد دیه می آیند

IMG-20150528-WA0129مدیرعامل ستاد دیه خوزستان در حاشیه نشست خیرین مدرسه ساز استان گفت: در راستای استفاده از ظرفیت تشکلهای اجتماعی؛اصناف و تشکلهای مردمنهاد ؛خیرین مدرسه ساز خوزستان هم به یادی ستاد دیه استان خواهند آمد.

بگزارش روابط عمومی ستاد دیه خوزستان ،حجت الاسلام هاشم نیا افزود: قطعا خیرین عزیز اگر بدانند نیت و اراده نوع دوستانه و خداپسندانه آنان میتواند شیرازه خانواده های بی سرپرست زندانیان جرائم غیر عمد را تحکیم و حفظ کند ، بیش از پیش به یاری ستاد دیه می آیند و ما این ظرفیتها را اطلاع رسانی خواهیم نمود.

این مقام مسئول حمایتی-اجتماعی افزود: فرزندان زندانیان جرائم غیر عمد به سبب نبود سرپرست و پدر و نان آور خود، در معرض آسیبهای متعدد من جمله بلز ماندن از تحصیل هستند و خیرین مدرسه ساز که خانه دوم دانش آموزان را میسازند، میتوانند در صیانت از کانون و خانه اول آنان هم مشارکت کنند تا آنان از تحصیل باز نمانند.

گفتنی است رییس مجمع خیرین  مدرسه ساز هم در حاشیه جشن اجتماع این قشر از هیرین که در سالن امام رضا(ع) شرکت نفت برگزارشد، گفت: امیدوارم خیرین این مجمع بتوانند در بحث آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد نیز همچون امر خداپسندانه مدرسه سازی، مشارکت کنند و کانون خانواده ای چشم انتظار را شاد کنند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی