جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

حجت‌الاسلام قدرت‌الله هاشم نیا، مدیرعامل ستاد دیه خوزستان در مصاحبه با خبرگزاری بین المللی قرآن، درباره بهره‌مندی از فرصت اربعین برای گره‌گشایی از مسائل افراد در بند به دلیل جرایم غیرعمد، گفت: یکی از طرح‌های ما در ستاد دیه استان، طرحی موسوم به «سفینه النجاه» است که از ابتدای محرم تا اربعین به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد به تعداد ۷۲ نفر (به تعداد یاران حضرت سیدالشهدا) اجرا می‌‌شود. پیرو اجرای این طرح تاکنون ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در این ایام آزاد شدند.
۲۴۰ زندانی جرایم غیرعمد؛ چشم‌انتظار سخاوت زائران

مقدمات آزادسازی ۳۰ زندانی دیگر نیز فراهم شده و تلاش می‌کنیم به مناسبت اربعین به کانون خانواده بازگردند. ما خدمت‌گزار زندانیان غیرعمد هستیم. زندانیان چشم‌انتظار سخاوت زائران اربعین هستند تا بتوانیم تعداد افراد آزاد شده خود را به بیش از این برسانیم.

در حال حاضر حدود ۲۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان در حبس به سرمی‌برند. یکی از خواسته‌های حضرت امام حسین(ع) خدمت به خلق است و زائرانی که در این مسیر قدم بر می‌دارند، می‌توانند ولو اندک به این افراد کمک کنند و آنها را یک قدم به آزادی نزدیک کنند. اینها افرادی هستند که ناخواسته و از باب نداری گرفتار شدند یعنی اگر بدهی آنها پرداخت شود، یک روز هم در زندان نمی‌مانند.

می‌توان با استفاده از این ایام که در آستانه اربعین حسینی هستیم، شاهد رهایی این افراد گرفتار در بند باشیم. زائران اربعین به هر میزان که می‌توانند ولو اندک، در آزادسازی زندانیان سهیم شوند و ذخیره‌ای برای خود در این مسیر باقی بگذارند. جمعیت زائران، قابل توجه است و این کمک‌های اندک می‌تواند کارساز باشد، به گفته شاعر: «به ذره گر نظر لطف، بوتراب کند/ به آسمان رود و کار آفتاب بکند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ahvazpro/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420