جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

شهرداری اهواز در آزادی زندانیان جرائم غید عمد مشارکت میکند

IMG-20150529-WA0177مدیرعامل ستاد دیه استان خوزستان در دیدار با شهردار کلانشهر اهواز، تقویت همکاری و مشارکت این دو نهاد در جهت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و حفظ بنیان خانواده این افراد را خواستارشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خوزستان، حجت الاسلام هاشم نیا در این دیدار، به بیان اهداف ستاد دیه در زمینه رسیدگی به آسیب ها و مشکلات مددجویان جرائم غیرعمد پرداخت و اظهارکرد: ورود به زندان موجب می شود مشکلات زیادی گریبانگیر افراد، خانواده و فرزندان آنان می شود.

وی بیان کرد: این مشکلات و آسیب ها گاهی منجر به فروپاشی کانون خانواده آنان نیز می شود بنابراین چنانچه خیرین وارد این میدان خیر نشوند، شاید سال ها حبس این افراد به طول انجامد و در پس طولانی شد مدت حبس این مددجویان، قطعا آسیب ها و مشکلات بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم حفظ بنیان خانواده، تقاضا می شود شهرداری در راستای حمایت از این اقدام خیرخواهانه مشارکت کند.

همچنین در نشست، سیدخلف موسوی شهردار اهواز نیز این اقدام را با  اهمیت دانست و با اعلام آمادگی در این زمینه، تاکید کرد: مدیران مناطق شهرداری هرآنچه در توان دارند، در زمینه مشارکت در این امر دریغ نخواهند کرد.

شهردار اهواز ابراز امیدواری کرد در ماه مبارک رمضان با مشارکت ستاد دیه، تعدادی از این مددجویان را به کانون خانواده باز گردانیم.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی