جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

دیدار مدیر عامل ستاد دیه خوزستان با مدیر کل و مسئولین سیمای استان

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان:کمک به ستاد دیه کمک به حفظ شرافت انسانهای گرفتار است

Untitled-1

بگزراش روابط عمومی ستاد دیه استان خوزستان ، حجت الالسلام هاشم نیا ضمن حضور در مرکز صدا و سیمای استان با مهندس رحیمی مدیر کل صدا و سیمای استان و معاونین حوزه های سیما و صدای استان دیدار و پیرامون سیاستهای کلان اطلاع رسانی خدمات ستاد دیه، جلب مشارکتهای اجتماعی در راستای اهداف این ستاد و همچنین  فرهنگسازی  محورهای پیشگیری از وقوع جرائم غیر عمد از طریق رسانه ملی در استان بحث و تبادل نظر نمود.

بنا بر این گزارش در بخش اول این نشست ، مدیر عامل ستاد دیه استان در دیدار با مدیر کل سیمای خوزستان، رسانه ملی را محور و رکن فرهنگسازی در جامعه و ضامن سلامت رفتار و اصلاح ناهنجاریهای فرهنگی توصیف کرد و گفت: صدا و سیما میتواند ضمن مشارکت در عرصه معرفی خدمات ستاد دیه و جلب مشارکتهای مردمی برای نجات افراد گرفتار در زندان که مجرم غیر عمد هستند، میتواند در حوزه پیبشگیری از وقوع جرایم غیر عمد و قانونگرائی اجتماعی نیز بسیار پویا و اثر گذار عمل نماید.

حجت الاسلام هاشم نیا در خاتمه با تشکر از همکاری صدا و سیمای استان با ستاد دیه خوزستان، ابزار امیدواری کرد شاهد فصل جدید از دستاوردهای اجتماعی و حمایتی و مساعدتی  برای اقشار نیازمند حمایت و معاضدت باشند.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان هم با اعلام خرسندی از تعامل با ستاد دیه استان، برای تحقق اهداف انساندوستانه و خداپسندانه اعلام آمادگی کرد و گفت: از ظرفیتهای رسانه طبق برنامه ریزی مدون و هدفگذاری شده در بسترهای مخلف صدا، سیما، تولید محتوی و خبر استفاده حداکثری خواهد شد.

مهندس رحیمی  با بیان اینکه جرائم غیر عمد واقعه ای است که همه آحاد جامعه میتوانند بدان مبتلی شوند افزود: کمک به زندانیان جرائم غیر عمد کمک به حفظ شرافت و انسانیت این قشر بی پناه است و هر فعالیتی در راستای پیشگیری  از وقوع جرائم غیر عمد میتواند  بر صیانت از سلامت اجتماعی بیافزاید.

گفتنی است نصرت پناه و نارنج پور  معاونتهای سیما و صدای مرکز خوزستان هم در دیدار های جداگانه مدیر عامل ستاد دیه استان،  بر ضرورت استفاده از ظرفیتهای سیما و صدا بصورت روزانه و هفتگی از طرق تیزر، گفتگوی زنده سیما و رادیو، اخبار  و مباحث آموزش اجتماعی و پیشگیری  از وقوع جرم و همچنین پوشش جشنهای گلریزان یا نشستهای یاوران ستاد دیه با هدف توسعه فرهنگ گذشت و نیکوکاری در جامعه اعلام آمادگی نمودند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی