جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

دیدار مدیر عامل ستاد دیه با مدیرکل کمیته امداد امام (ره)

حجت الاسلام هاشم نیا مدیرعامل ستاد دیه استان با موصلی مدیر کل کمیته امداد امام (ره) در راستای تعامل و همکاری بیشتر این دو نهاد دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، حجت الاسلام هاشم نیا در این دیدار ضمن بیان مشکلات و آسیب های ناشی از حبس برای زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده های آنان بر تعامل و ارتباط بیشتر ستاد دیه و کمیته امداد امام (ره) تاکید داشت.

هاشم نیا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه اظهار داشت: طی شش ماه گذشته از سال جاری ستاد دیه تعداد 5 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد استان را به کمیته امداد جهت دریافت تسهیلات وام معرفی نموده که این نشان از همکاری و هماهنگی بین این دو نهاد را دارد.

مدیرعامل ستاد دیه بیان داشت: هنوز در بین بسیاری از اقشار جامعه این نگرش نادرست وجود دارد که تمامی زندانیان مجرمان خطرناکی محسوب می شوند که این نگرش باید تغییر کند تا امور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تسهیل یابد.

در ادامه موصلی مدیرکل کمیته امداد امام (ره) و عضو هیئت امناء ستاد دیه استان ضمن تقدیر از فعالیتها و اقدامات خیرخواهانه ستاد دیه استان در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت:فعالیتهای ستاد دیه استان باعث ممانعت و رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی می گردد.

وی افزود: کمیته امداد از تمام ظرفیتهایی که در اختیار دارد از جمله اعطای تسهیلات کم بهره جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین تحت پوشش گذاشتن خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد تا فراهم شدن زمینه آزادی آنان با ستاد دیه همکاری خواهد نمود.

img-20161004-wa0002

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی