جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

در اولین جشن گلریزان ویژه فرهنگیان انجام پذیرفت:

IMG-20150513-WA0090

موجبات آزادی 3 زندانی غیر عمد آموزش پرورش خوزستانی  فراهم شد

مدیر عامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خوزستان گفت: در آستانه مبعث پیامبر اعظم (ص) و ایام گرامی داشت معلم ، اولین گلریزان ستاد دیه ویژه فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش برگزار شد که بواسطه آن موجبات  آزادی 3 تن از معلمان فراهم شده است.

بگزارش روابط عمومی ستاد دیه خوزستان، حجت الاسلام هاشم نیا افزود: چندی پیش در ستاد دیه بنا را بر این گذاشتیم که کمیته های یاوران ستاد دیه را ویژه اصناف و نهادها و ارگانها و سازمانها برای کمک رسانی به زندانیان جرائم غیر عمدی که از آن مجموعه ها هستند را راه اندازی کنیم، برای این منظور آموزش و پرو.رش هم بعنوان بزرگترینو پر مخاطب ترین  مجموعه اداره انتخاب شد و نشستهای مقدماتی را با کارشناسان و مسئولین آن برگذار کردیم.

وی افزود: بر همین مبنا هم اولین گلریزان فرهنگسان نیکو کار با حضور مهندس تقی زاده مدیر کل ارجمند آموزش و پرورش خوزستان بودیم که بحمد اله ضمن حمایت ارزنده این عزیز، مبلغی نزدیک به 700 میلیون ریال جمع آوری شد که بزودی برای آزادی 3 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آموزش و پرورش هزینه خواهد شد.

هاشم نیا در خاتمه گفت: با پیشنهاد مدیر کل آموزش و پروزش خوزستان کمیته یاوران ستاد دیه  فرهنگیان  خوزستان فعالیت  مستمر خود را در برنامه خواهد داشت ، همچنین بزودی در قالب جشن گلریزان فرهنگیان بصورت گسترده برگزار و از برکات ان برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد به ویژه فرهنگیان استفاده شود.

گفتنی است با کمک فرهنگسان خوزستان، مددجویان غیر عمد (سعید . م)  و ( علی .ح) با استفاده از کمکهای واصله و اخذ تخفیف توسط شکات از زندان ازاد و به آغوش خانواده بازگشتند و سومین زندانی جرائم غیر عمد حوزه فرهنگیان هم بزودی آزاد خواهد شد.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی