جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

تلاش برای آزادی زندانیان دیه تصادفات

در راستای تعامل بیشتر و تلاش برای آزادی هرچه سریعتر تمامی زندانیان دیه تصادفات رانندگی مدیر نمایندگی ستاد دیه با نماینده حقوقی صندوق تامین خسارتهای بدنی در محل ستاد دیه استان دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ،این دیدار که در جهت تحقق اهداف ستاد دیه و تسریع در روند رسیدگی و پرداخت تسهیلات به مددجویان دیه تصادفات صورت گرفت حجت الاسلام هاشم نیا در ابتدا اظهار داشت : در تلاش هستیم با همکاری صندوق تامین خسارتهای بدنی و شرکتهای بیمه گر ضمن رعایت احوال آسیب دیدگان یک سانحه رانندگی و همیاری در بحث درمان مصدومان و مساعدت اولیاء دم با اخذ گذشت حداکثری ، تمام زندانیان دیه تصادفات استان را از بند حبس رهایی بخشیم.

حجت الاسلام هاشم نیا در ادامه عامل انسانی را مهم ترین عامل تاثیرگذار در ایجاد حوادث رانندگی و جاده­ ای دانست و افزود: مهمترین راهکار برای کاهش تصادفات رانندگی آموزش و فرهنگسازی می­ باشد . برگزای دوره های آموزشی فرهنگ رانندگی و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند از جمله موارد تاثیرگذار در کاهش حوادث جاده ای باشد .

مدیر نمایندگی ستاد دیه در ادامه خاطر نشان کرد : در هشت ماه نخست سال جاری تعداد 40 نفر زندانی دیه ناشی از تصادفات رانندگی از زندانهای استان آزاد شدند.

گفتنی است در این دیدار تعداد 26 پرونده دیه تصادفات رانندگی برای دریافت تسهیلات از صندوق به نماینده حقوقی صندوق تامین خسارتهای بدنی تحویل داده شد.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی