جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

برگزاری جشنواره خیریه غذا برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهوازی

جشنواره خیریه فروش غذا با هدف کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و حمایت از خانواده های بی بضاعت زندانیان در اهواز برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه،حجت الاسلام هاشم نیا در این باره گفت:جشنواره خیریه فروش غذا با برنامه ریزی و همت ستاد دیه ، انجمن حمایت از زندانیان و شهرداری اهواز با هدف آزادی زندانیانی که به علت تصادفات ناشی از رانندگی و عدم توان پرداخت دیه یا بدهی مالی در گوشه زندان بسر می برند برگزار می گردد.

حجت الاسلام هاشم نیا افزود: نبود سرپرست خانواده مشکلات زیادی بدنبال دارد و یکی از سختی های غیر قابل درک زندگی است و شاید عدم وجود سرپرست خانواده سایر اعضای خانواده را در معرض آسیب های اجتماعی قرار دهد.

وی خاطر نشان ساخت : تمام عواید این جشنواره صرف آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد می شود و امید است که با استقبال شهروندان اهوازی بتوان موجبات آزادی تعدادی از این زندانیان جرائم غیر عمد را در این ایام مبارک فراهم ساخت.

وی در ادامه از تمام مردم شریف اهواز دعوت کرد تا با شرکت در جشنواره در این اقدام خداپسندانه سهیم گردند.

گفتنی است جشنواره خیریه غذا با هدف کمک به زندانیان جرائم غیرعمد به مدت 3 روز از 29 تا 31 اردیبهشت ماه در دو منطقه کیانپارس جاده ساحلی خیابان 13 و گلستان پارک میثاق اهواز برگزار می گردد.

IMG-20160511-WA0010

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی