جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

آزادی 10 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد با همت خیرین خوزستانی

مدیر نمایندگی ستاد دیه از آزادی 10 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد با همت خیرین و نیکوکاران استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، این مراسم که با حضور پژمان پروین مدیرکل سازمان زندانهای استان خوزستان،حاج حسین یکتا دبیر قرارگاه شهید لاجوردی، روسای زندانهای استان و حجت الاسلام هاشم نیا مدیرنمایندگی ستاد دیه برگزار گردید.مدیر نمایندگی ستاد دیه از آزادی 10 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد با همت خیرین و نیکوکاران استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، این مراسم که با حضور پژمان پروین مدیرکل سازمان زندانهای استان خوزستان،حاج حسین یکتا دبیر قرارگاه شهید لاجوردی، روسای زندانهای استان و حجت الاسلام هاشم نیا مدیرنمایندگی ستاد دیه برگزار گردید.
مدیرکل سازمان زندانها در این مراسم با بیان اینکه چشم انتظاری برخی خانوادها برای امدن پدر نه از سفر بلکه از پشت میله های زندان مصیبتی رنج آور نه برای یک خانواده بلکه برای یک جامعه دینی است. و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد غنیمتی پایدار و سودآورترین سرمایه معنوی برای ادمی می باشد.
وی در ادامه افزود: جشن گلریزان برای انسانهای ابرومندی برگزار میگردد که ناخواسته روانه زندان شده اند و چشم انتظار یاری دستان پرمهر خیرین هستند. نایب رییس هیت امنای ستاد دیه استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 65 زندانی جرایم غیرعمد از زندانهای استان آزاد شدند.
حاج حسین یکتا در این مراسم گفت: در تلاش هستیم که با استفاده از ظرفیتهای صدا و سیما و پویش مردمی دوباره زندگی و جذب کمکهای مردمی در کنار ستاد دیه بتوانیم گامی در جهت آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و کمک به خانواده های نیازمند این زندانیان برداریم.
در ادامه مدیر نمایندگی ستاد دیه با ارایه گزارشی در راستای عملکرد این نهاد مردمی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد افزود: مجموع بدهی این 10 نفر که امروز توسط ستاد دیه ازاد شدند 137‪میلیارد ریال بوده که مبلغ 1میلیارد و 763‪ میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض و باقیمانده مبلغ در قالب اخذ گذشت و اعسار بوده است.
هاشم نیا با اشاره به جمعیت 301‪ نفری مددجویان سطح زندانهای استان گفت: تعداد 219‪نفر به علت محکومیتهای مالی، 11نفر به علت دیه حرایم غیرعمد و 71 نفر هم در راستای تعهد مهریه های نامعقول روانه زندان شده اند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه در پایان ضمن قدردانی از حمایتهای خیرین گفت: مردم غیور این استان بزرگترین حامی ستاد دیه بوده اند و حضور گسترده انان و برگزاری جشنهای گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مهر تاییدی بر این ادعا می باشد.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی