جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

دیدار بازرس ویژه ستاد دیه کشور با مدیر کل زندانها و مدیر عامل ستاد دیه خوزستان

علی شمس بازرس ویژه ستاد دیه کشور با هدف بررسی اقدامات ستاد دیه استان خوزستان در محورهای مسئولیتی و حمایتی، به خوزستان سفر کرد  و ضمن نشست با مدیر کل زندانها و مدیر عامل ستاد دیه استان ، از دفتر ستاد دیه استان هم بازدید و  پرونده های زندانیان جرائم غیرعمد را بررسی کرد. 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه خوزستان، در این بازدید که پوستچی مدیرکل زندانهای خوزستان و سید قدرت هاشم نیا  مدیرعامل ستاد دیه استان نیز حضور داشتند  ضمن بازدید از قسمت های مختلف اداری ستاد دیه استان ، پرونده های زندانیان جرائم غیر عمد  نیز مورد بررسی قرار گرفت.

علی شمس بازرس ویژه ستاد دیه کشور در پایان این بازدید و در نشست با مدیر کل زندانها و مدیر عامل ستاد دیه استان در محل ستاد اداره کل، ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای مدیر کل زندانهای استان و زحمات تلاشهای مدیرعامل ستاد دیه استان، گفت: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده شتاب بسیار خوبی برای کمک به زندانیان غیر عمد، جلب کمکها و آزادی زندانیان واجد شرایط برخورداری زا کمک  ستاد دیه در استان ایجاد شده است.

وی فلسفه تشکیل ستاد دیه را کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد از جمله: مهریه، نفقه، تصادف، بدهکاری مالی (دون کلاه برداری) و … دانست و بیان داشت: زندانیان جرائم غیر عمد بنابر شرایطی که برای آنها به وجود آمده و به صورت ناخواسته مرتکب فعلی شده اند که قانونگذار آن را جرم تلقی نموده و وارد زندان شده اند. ، از اینرو شنایسته است روسای زندانها تاثیر بسزایی در کمک به آزادسازی این دسته از زندانیان دارند و باید تمامی تلاش خود را در این مسیر که کاری بسیار خداپسندانه نیز می باشد به کار گیرند.

گفتنی است در این نشست سید قدرت هاشم نیا مدیرعامل ستاد دیه خوزستان هم در این نشست ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این ستاد، گفت:خانواده زندانیان خصوصا زندانیان جرائم غیر عمد را قربانیان اصلی مجازات حبس دانست و گفت: در حال حاضر یکی از رایج ترین نوع مجازات در جامعه مجازات حبس می باشد اما متاسفانه این در حالی است که بی خبر از آنیم که خانواده زندانیان با چه مشکلات و آسیب هایی دست و پنجه نرم می کنند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی