جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

آزادی یک زندانی غیرعمد پس از پنج سال

با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه و اخذ گذشت از شکات ، زندانی غیرعمدی که به سبب ورشکستگی مالی روانه زندان شده بود پس از پنج سال آزاد و به کانون خانواده بازگشت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، مددجو (ک_د) از کسبه بازار و فعال اقتصادی بوده با یکی از دوستان خود اقدام به سرمایه گذاری و راه اندازی فروشگاه مواد غذایی می ­نماید . اما پس از گذشت مدت 2 سال شریک وی سرمایه خود را مطالبه می­ نماید لیکن عدم توانایی مددجو در پرداخت سرمایه شریک خود ایشان را مجبور به قرض نمودن جهت پرداخت بدهی خود می ­نماید اما این اقدام نه تنها مشکل او را مرتفع نمی نماید بلکه مشکلات اقتصادی مضاعفی برایش به وجود می آورد و در ادامه به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی خود از سال 92 روانه زندان می گردد .

به دلیل مبلغ بالای بدهی این مددجو تا چندین سال هیچکدام از شکات حاضر به گذشت نبودند اما با تلاش ستاد دیه و اخذ گذشت 50 درصدی از شکات از کل مبلغ محکوم به و تامین مابقی مبلغ از سوی این نهاد مردمی این مددجو بعد از گذشت 5 سال طعم شیرین آزادی را چشید.

شایان ذکر است خیرین و نیکوکاران محترم می توانند جهت مشارکت در امر آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران و شماره کارت 6273539991667768 بانک تجارت بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی