جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

“س-ن” که به جرم محکومیت مالی به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 532 میلیون ریال به شاکی خود محکوم به حبس شده بود با مساعدت کمیته صلح و سازش ستاد دیه از این محکومیت رهایی یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، مدیر عامل ستاد دیه نقش شکات را در کاهش آمار زندانیان جرائم غیرعمد موثر دانست و افزود : اغلب پرونده های جرائم غیر عمد با گذشت شکات خاتمه می یابند و اگر گذشت شکات نباشد به واقع نمیتوان چنین پرونده هایی را به فرجام رساند.

وی بیان داشت : این فرد که به سبب فعالیت اقتصادی و افت و خیز بازار و ناتوانی در پرداخت بدهی خود از سال 93 روانه زندان گردید سرانجام با تلاش و مساعدت کمیته صلح و سازش ستاد دیه و اخذ رضایت و گذشت از شاکی به مبلغ 2 میلیارد و 282 میلیون ریال و دریافت 250میلیون ریال از بدهی خود  که از سوی خیرین ستاد دیه جمع آوری گردید از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشت.

حجت الاسلام هاشم نیا افزود: در سال 94 با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه و البته مساعدت یاوران ستاد دیه استان و حضور سبز و اثرگذاری شیوخ عرب و خوانین بختیاری ستاد دیه استان توانست مبلغی در حدود 102 میلیارد ریال از شاکیان پرونده گذشت رضایتمندانه بگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ahvazpro/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420