جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

آزادی یک زندانی با رضایت 2 میلیارد و 282 میلیون ریالی شاکی

“س-ن” که به جرم محکومیت مالی به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 532 میلیون ریال به شاکی خود محکوم به حبس شده بود با مساعدت کمیته صلح و سازش ستاد دیه از این محکومیت رهایی یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، مدیر عامل ستاد دیه نقش شکات را در کاهش آمار زندانیان جرائم غیرعمد موثر دانست و افزود : اغلب پرونده های جرائم غیر عمد با گذشت شکات خاتمه می یابند و اگر گذشت شکات نباشد به واقع نمیتوان چنین پرونده هایی را به فرجام رساند.

وی بیان داشت : این فرد که به سبب فعالیت اقتصادی و افت و خیز بازار و ناتوانی در پرداخت بدهی خود از سال 93 روانه زندان گردید سرانجام با تلاش و مساعدت کمیته صلح و سازش ستاد دیه و اخذ رضایت و گذشت از شاکی به مبلغ 2 میلیارد و 282 میلیون ریال و دریافت 250میلیون ریال از بدهی خود  که از سوی خیرین ستاد دیه جمع آوری گردید از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشت.

حجت الاسلام هاشم نیا افزود: در سال 94 با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه و البته مساعدت یاوران ستاد دیه استان و حضور سبز و اثرگذاری شیوخ عرب و خوانین بختیاری ستاد دیه استان توانست مبلغی در حدود 102 میلیارد ریال از شاکیان پرونده گذشت رضایتمندانه بگیرد.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی