جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

طرح سفینه النجات در ستا دیه خوزستان و آزادی 40 زندانی معسر تا اربعین حسینی

مدیر عامل ستاد دیه خوزستان گفت: به سبب قرار گرفتن در ایام حزن و ماتم سید و سالار شهیدان و بمظور برخورداری از معنویات محرم الحرام و ماه صفر طرح سفینه النجات در استان خوزستان برگذار میگردد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه خوزستان، حجت الاسلام قدرت هاشم نیابا بیان خبر فوق افزود: در قالب این طرح از آغاز دهه محرم تا اربعین حسینی (ع) تعداد 40 زندانی معسر جرایم غیر عمد مشمول برخورداری زا خدمات ستاد دیه از زندان آزاد میشوند.

وی افزود: این اقدام با جلب کمک خیرین نیکو کار استان، تسهیلات در نظر گرفته شده در استان و مرکز و  اخذ رضایت از شکات  محقق میگردد و به مناسبت اربعین و چهلمین روز شهادت سید الشهداء (ع) 40 زندانی در قالب طرح سفینه النجات از زندان آزاد میشوند.

این مقام مسئول حمایتی و اجتماعی در خوزستان  خاطر نشان ساخت: در این طرح از حمایت و مساعدت و معاضدت نهاد هیات مذهبی اهواز و شهرستانها و ومسئولین و اعضای هیات امنای تکایا و هیاتهای سوگواری نیز برای اخذ کمک و اخذ رضایت استفاده میشود.

حجت الاسلام هاشم نیا همچنین تصریح کرد: از آغاز طرح تا کنون(از آغاز دهه اول محرم) 18 نفر از زندانیان مشمول برخورداری کمکهای ستاد دیه از زندان آزاد شده اند.

۲۰۱۴۱۲۰۶_۱۰۴۷۰۴

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی