جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

ششمین جشن گلریزان ستاد دیه خوزستان در اهواز با ۴میلیارد و سیصد میلیون ریال کمک مردمی

همزمان‌با سالروز ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) ششمین جشن گلریزان استان خوزستان با حضور مدیرکل زندانها، دادستان مرکز استان، بیش از ۱۲۰ نفر از خیرین‌ و نیکوکاران اهواز در محل تالار اجتماعات شهیدلاجوردی کانون اهواز برگذار شد.

عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب خوزستان در این آیین با اشاره به مشکلات مترتب بر خانواده های زندانیان، همت جامعه برای رفع مشکلات زندانی و خانواده و حمایت از چرخه اصلاح و تربیت و در نتیجه آزاد سازی زندانیان‌ واجد شرایط را هم دارای اجر و پاداش معنوی داست و هم بازتاب آن را در توسعه سلامت جامعه و شخصی سازی مجازاتها موثر برشمرد.
حجت الاسلام سید قدرت هاشم نیا هم همت نیکوکاران‌ استان را در جهت آزادسازی زندانیان جرائم‌غیر عمد، حمایت از خانواده های بی بضاعت و اراتقاء توان حمایتی مجموعه مردم نهاد را نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت و روبه رشد توصیف کرد.
مدیرعامل ستاد دیه و انجمن حمایت زندانیان استان افزود: آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و جلب کمکهای کاربردی خیرین را برای توانمند سازی عرصه حمایت را یک‌تلاش مقدس برای احیاء و صیانت عزت و کرامت بشری گرفتار ترین اقشار اجتماع معرفی کرد و گفت: زندانی تبهکار و شرور از خدمات ما برخوردار نمیشود اما آن فردی که امید قاطع به اصلاح نفس و رفتارش داریم قطعا چتر حمایتی این تشکیلات بر سرش گسترده میشود.
در ادامه این جشن که با اجرای برنامه های هنری توسط مهرجویان کانون اهواز و ضیافت افطار مهربانی همراه بود، خیرین بیش از ۴۳ میلیارد ریال به ششمین جشن گلریزان کمک کردند.
گفتنی است مجموعا بیش از ۲۵ جشن گلریزان در استان خوزستان و اهواز برگذار میشود که جشن اصلی مرکز استان در دهه سوم ماه مبارک رمضان برگذار میگردد.

IMG_20160621_081227
سخنرانی دادستان کل خوزستان در ششمین جسن گلریزان خوزستان
IMG_20160621_081224
ششمین جشن گلریزان خوزستان-اهواز
IMG_20160621_081221
سخنرانی حجت الاسلام هاشم نیا مدیر عامل ستاد دیه در ششمین جشن گلریزان

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی