img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

بازدید ۴ ساعته رئیس سازمان زندانهای کشور از زندان سپیدار اهواز

دکتر اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندانهای کشور، در قالب برنامه های سفر یکروزه خود به استان خوزستان، با حضور در زندان سپیدار اهواز ، ضمن بازدید از قسمت های مختلف با زندانیان دیدار و گفتگو نمود.

بگزارش روابط  روابط عمومی ستاد دیه خوزستان بنقل از پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان، در این بازدید چهار ساعته که به اتفاق رئیس کل دادگستری استان ، دادستان خوزستان و جمعی از مقامات  قضائی و قضات مرکز استان و مدیر کل زندانهای استان انجام پذیرفت، رئیس سازمان زندان زندانهای کشور  به اتفاق معاونان و مدیران سازمان ضمن حضور در اندرزگاه های مختلف، در فضائی توام با رافت قضائی با زندانیان من جمله زندانیان جرایم غیر عمد دیدار و مسایل و مشکلات قضائی آنان را استماع برای رسیدگی به مشکلات عنوان شده، دستورات لازم را صادر نمود.

این مقام ارشد قضائی کشور همچنین با حضور در مجتمع اندرزگاهی و اشتغال مولد نسوان سپیدار نیز ضمن بازدید از کارگاه اشتغال و تولید محصولات غذائی این مرکز، با حضور در اندرزگاه با زندانیان دیدار و مسائل و مشکلات قضائی آنان را بررسی کرد. همچنین توسط رئیس سازمان زندانهای کشور هدایائی به کودکان همراه زنان زندانی اهداء شد و این اطفال مورد محبت مشاور و بازرس ویژه رئیس دستگاه قضائی کشور قرار گرفتند.

گفتنی است زندانیان جرایم غیر عمد بواسطه پیگیری های مستمر قضائی ، معاضدتی و مددکاری ستاد دیه، دارای مشکل قضائی نبوده و از عملکرد این ستاد رضایتمندی حاصل گردید.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی