جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

ازادی 42 زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها

شازادی 42 زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها
همزامان با فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی 42 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد از زندانهای استان خوزستان آزاد گردیدند.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، این مراسم با حضور صادق مرادی رییس کل دادگستری، تمیمی فرمانده بسیج حقوقدانان سپاه ولیعصر استان، پژمان پروین مدیر کل زندانها و هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه و جمعی از مسولین استانی برگزار گردید.
حجت الاسلام مرادی رییس کل دادگستری در این مراسم بیان داشت: زندانی شدن افراد به علت ناتوانی در پرداخت بدهی بحرانهای روحی و روانی فراوانی را بر افراد، خانواده های آنان و جامعه تحمیل میکند و مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و حل این بحران میتواند به لطافت و آرامش جامعه کمک کند.
تمیمی فرمانده بسیج حقوقدانان سپاه ولیعصر استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: آن خصوصیاتی که از یک انسان کامل ترسیم شده از جمله دین داری، توکل، عمل گرایی، اثرگذاری، شجاعت، بصیرت و دشمن شناسی، ولایتمداری و اهتمام به امور مستضعفین، دلسوزی و همراهی با مردم صداقت و عدم وابستگی به قدرت در شهید سلیمانی متجلی بود و شخصیت ایشان نماد یک انسان کامل بود.
وی ادامه داد، اگرچه حاج قاسم در میان ما نیست اما مکتب حاج قاسم زنده است و راه حاج قاسم که همان راه انبیاست ادامه دارد و بسیج همواره امادگی جهت مشارکت در این عرصه و کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند را دارد.
پژمان پروین مدیرکل زندانهای استان خوزستان در این مراسم گفت: امروز شاهد آزادی 42 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد با مشارکت بسیج حقوقدانان سپاه ولیعصر استان خوزستان هستیم. مبلغ کل بدهی آنان حدود 263‪ میلیارد ریال بوده که مبلغ 32 میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید، مبلغ 213‪ میلیارد ریال از طریق اعسار ، مبلغ 2 میلیارد ریال نقدینگی خانواده مددجویان، مبلغ 5 میلیارد ریال توسط بسیج حقوقدانان سپاه ولیعصر، مبلغ 8میلیارد و 180‪میلیون ریال تسهیلات بانکی و باقیمانده مبلغ توسط خیرین استانی پرداخت گردید.
حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه در این مراسم اظهار داشت:بسیج در تمام سطوح جامعه نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا کرده و همواره یاور انسانهای محروم و بی بضاعت بوده و امروز نیز شاهد بعد دیگری از بسیج هستیم که در قالب کمک مومنانه اقدام به مشارکت در آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد نموده است.
وی در خاتمه بیان داشت : ستاد دیه استان از ابتدای سال تا کنون تعداد 246‪ زندانی نیازمند جرایم غیر عمد را از زندانهای استان آزاد شدند و در تلاش هستیم با بهره مندی از توان و ظرفیت نهادهای حمایتی و مساعدت خیرین استانی تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را از زندانهای استان آزاد نماییم.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی