جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

آزادی ۶۰ زندانی در آستانه عید نوروز

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خوزستان قدرت هاشم نیا مدیر عامل ستاد دیه استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: تمامی این زندانی ها با کمک خیرین و یا اعتبارات ستاد دیه استان خوزستان زندان آزاد شدند.

این مراسم در روز سه شنبه مورخ 1401/12/23 با حضور علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه خوزستان، روشان مدیر کل زندان های خوزستان، فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و چند تن دیگر از مسئولان وخیرین خوزستانی برگزار شد.

هاشم نیا در ادامه افزود در این مراسم ۶۰ زندانی جرایم غیر عمد زندان های سطح استان خوزستان آزاد شدند. مجموع بدهی این مددجویان 601 میلیارد ریال بوده که مبلغ 61 میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید، مبلغ 448میلیارد ریال از طریق پذیرش اعسار ، مبلغ 17 میلیارد ریال نقدینگی خانواده مددجویان ، مبلغ 58 میلیارد ریال از طریق اعطای تسهیلات بانکی و مبلغ 17میلیارد ریال به صورت کمک بلاعوض پرداخت گردید.

ایشان اظهار داشتند این آخرین «گلریزان» سال ۱۴۰۱ بود که مجموع افراد آزاد شده از سوی ستاد دیه استان خوزستان به ۳۳۴ رسیده که بخشی از این آمار مربوط به مردان و بخش دیگر آن را زنان تشکیل میدهند.

این فرد مسئول همچنین بیان کرد با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و توصیه فراوانی به آزادی زندانیان، امید است در ماه رمضان پیش رو شاهد توجه بیش از پیش به مسئله آزادی زندانیان باشیم همچنین خیرین گرامی می‌توانند در خصوص امر خداپسندانه و خیرخواهانه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت و یا مبالغ خود را به شماره حساب 0106230654006 و شماره کارت 6037 9918 9990 2013 بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی