جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

هزینه مراسم سالگرد فوت یک زندانی را آزاد کرد

مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت : بانوی خیر خوزستانی با صرف هزینه مراسم فوت فرزند خویش یک زندانی غیرعمد را از بند حبس رها نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه با اشاره به اشاعه فرهنگ حسنه اهداء هزینه ضیافت مراسم ترحیم گفت : بانوی خیر خوزستانی با حضور در ستاد دیه هزینه مراسم ساگرد فوت فرزندش را صرف آزادی یک مددجوی بدهکار غیربزهکار نمود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت : موضوعی که کمک به زندانیان نیازمند غیر عمد را از دیگر امور خیر متمایز می کند آثار این نوع کمک است که با رهایی یک انسان از بند نه تنها هویت او تکریم شده بلکه در حقیقت ناجی یک خانواده نزد آنها بازگردانده می شود.

هاشم نیا گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون 70نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با کمک خیران از بند حبس رها شده و به کانون خانواده بازگشتند.

وی افزود : هم اکنون 253 زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای استان تحمل حبس می کنند . خیرین و نیکوکاران محترم می توانند جهت مشارکت در آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمکهای سبز خود را به شماره حساب 01062306504006 بانک ملی ایران و شماره کارت 6273539991667768 بانک تجارت بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی