جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

گلریزان آزادسازی 40 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد استان خوزستان

گلریزان آزادسازی 40 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد استان خوزستان
در آیینی با حضور قایم مقام مدیرعامل در امور مجامع و معاون منابع انسانی فولاد خوزستان و مدیر نمایندگی ستاد دیه آیین آزادسازی 40 زندانی غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه برگزار گردید.به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، مراسم آزادسازی 40 محکوم مالی غیرکلاهبرداری با حضور،حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه، عباس زاده قایم مقام مدیرعامل در امور مجامع، قاسم زاده معاون منابع انسانی، ظاهری رییس زندان سیپدار و جمعی از مسولین برگزار گردید.
حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه با خوش آمدگویی به حاضران در این مراسم با اشاره به اینکه با مشارکت شرکت فولاد خوزستان و هنرمند محبوب کشورمان جناب اقای چاوشی زمینه ازادی 40 زندانی جرائم غیرعمد فراهم گردید گفت: این افراد با مجموع بدهی 150‪ میلیارد ریالی خوددر بند حبس بسر میبردند که طی برگزاری جلسات صلح و سازش مبلغ 136‪ میلیارد ریال از طریق گذشت و اعسار ، مبلغ ۵ میلیارد ریال توسط شرکت فولاد خوزستان، و مبلغ 2 میلیارد ریال توسط اقای محسن چاوشی و کمک 7میلیارد ریالی خیرین استان خوزستان پرداخت گردید.
حجت الاسلام هاشم نیا در این مراسم ضمن تشکر از اقدام شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: وظیفه ستاد دیه استان شناسایی زندانیانی است که ناخواسته مرتکب جرم شده‌اند و همین امر باعث گرفتاری آنان شده است. از طرفی شرایط زندانیان مالی به گونه‌ای است که تا رد مال نکنند، در بند باقی می‌مانند. پس از شناسایی افراد معسر، به کمک خیرین دیون پرداخت می‌شود و زندانیان به آغوش گرم خانواده برمی‌گردند.
هاشم‌نیا در پایان گفت: یکی از شرکت‌هایی که همواره یار و یاور ستاد دیه استان بوده، فولاد خوزستان است. موفقیت‌های این شرکت فقط در عرصه‌ی صنعت خلاصه نمی‌شود. امیدواریم دیگر صنایع فعال استان، شرکت فولاد خوزستان را الگوی خود قرار دهند و در امر خداپسندانه‌ی آزادسازی زندانیان معسر مشارکت کنند.
وی گفت: جشن گلریزان در این استان نه تنها به منظور دستگیری از یک مستمند در بند بلکه بیشتر با هدف فرهنگسازی و نهادینه کردن برخی از قوانین و مقرراتی برگزار میشود که بسیاری از همشهریان و هموطنان ما را راهی حبس کرده و می کند.
قاسم زاده معاون منابع انسانی فولاد خوزستان در این مراسم اظهار داشت:شرکت فولاد خوزستان عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را از وظایف ذاتی خود می‌داند و هر کجا که نیاز باشد، از یاری رساندن دریغ نمی‌کند. آزادسازی زندانیان معسر و بخشیدن دوباره حق زندگی، گرم شدن دوباره کانون خانواده را به همراه دارد.
وی در ادامه گفت: شرکت فولاد خوزستان، سرآمد بنگاه‌های موفق اقتصادی کشور به شمار می‌آید. در کنار افتخارات منطقه‌ای و بین‌المللی، کمک به آزادسازی زندانیان معسر افتخار بزرگی برای مجموعه فولاد خوزستان است. در گذشته هم چنین اقداماتی از سوی مجموعه انجام شده است، در آینده هم با هماهنگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان روند آزادسازی ادامه دارد. شرکت های فولاد خوزستان و فولاد اکسین افتخار دارند که در کنار سنگر تولید، در حوزه خدمت‌ رسانی به مردم حضور فعال داشته باشند.
در پایان مراسم این زندانیان با دریافت هدایایی چون یک جلد کلام الله مجید و یک شاخه گل از زندان آزاد و به اغوش جامعه بازگشتند.
خیرین و نیکوکاران محترم میتوانند جهت مشارکت در آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کمکهای سبز خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی