جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

کمک نود و سه میلیاردی ریالی اهوازی ها در جشن گلریزان

جشن گلریزان شهروندان اهوازی که با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد برگزار گردید کمک نود و سه میلیارد ریالی خیرین را به همراه داشت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، این مراسم با حضور جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور ،پوستچی مدیر کل سازمان زندانها ،هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه و جمعی از خیرین و نیکوکاران در محل سالن اجتماعات سازمان آب و برق برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد باعث کاهش آسیبهای اجتماعی ناشی از نبود سرپرست خانواده زندانی در خانواده های آنان میشود و این امر دلیل سلامت روح و روان اجتماع خواهد شد.
وی گفت: این امر خداپسندانه نه تنها باعث رفع مشکلات تعدادی از خانواده ها و دعای خیر آنان میشود بلکه بدون شک فرد خیر نزد خداوند متعال مستحق اجر و پاداش معنوی بیشماری خواهد شد.
مدیرعامل ستاد دیه کشور در ادامه خاطر نشان کرد: افرادی در جامعه ما هستند که دارای آبرو و جایگاه اجتماعی بوده که بر اساس حوادث ناگهانی یا عدم اگاهی مرتکب جرائم غیرعمدی و گرفتار حبس شده اند که وظیفه ماست بر اساس آموزه ای دینی و اسلامی با انفاق و ایثار با آنان همدردی و دستگیری کنیم.
در ادامه هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه طی سخنانی گفت: برای کسی که زندانی شدن مرتکب سزاوار عمل ارتکابی اوست در پشت میله های سرد زندان قرار گرفتن مفهمومی دردناک به شمار نمی آید حال اینکه بدهکاران تحت حمایت ستاد دیه غالبا افراد آبرومندی هستند که به دنبال نوسانات بازار اقتصادی ؛ بدبیاری مالی ، حوادث کارگاهی ، تصادفات رانندگی گرفتار بند زندان شده اند که این امر در بعضی خانواده ها به دلیل شانیت فرد زندانی حتی بین بستگان علی رغم طولانی شدن حبس مکتوم می ماند.
وی گفت : سال گذشته به همت خیرین و نیکوکاران تعداد ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند و هم اکنون نیز تعداد۳۰۹ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در  زندان تحمل حبس مینمایند که چشم انتظار کمکهای خیرین و نیکوکاران می باشند.
در ادامه این مراسم معنوی خیرین خداجوی استان خوزستان مبلغ نود و سه میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد اهداء نمودند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی