جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

کمک سه میلیاردی خیر خوزستانی

در یک عمل انسان دوستانه خیر خوزستانی با حضور در ستاد دیه خوزستان مبلغ سی میلیارد ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خوزستان، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه اظهار کرد : هم زمان با حلول ماه پر خیر و برکت رمضان و درآستانه شب های قدر یک خیر خوزستانی با پرداخت مبلغ سی میلیارد تومان توانست زمینه آزادی چندین زندانی جرائم غیر عمد را فراهم نماید.
حجت الاسلام هاشم نیا خاطر نشان کرد : ستاد دیه همه توان خود را به منظور آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد به کار می برد اما برخی از افراد آبرومند و متدین جامعه به دلیل بدهی ناخواسته و جرائم غیرعمد راهی حبس می شوند که حمایت خیرین از این افراد موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی و کاهش جمعیت زندانها می شود.
وی افزود: هم اکنون 249 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در زندانهای استان تحمل حبس می نمایند ، که 5نفر شامل دیه و شبه عمد، 184نفر محکومان مالی و60 نفر شامل مهریه و نفقه می باشند.
ایشان در پایان ادامه داد خیرین خداجوی استان خوزستان به منظور مشارکت در امر آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد می توانند کمکهای سبز خود را به شماره حساب 0106230654006 و شماره کارت 6037991899902013 بنام ستاد بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی