جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

نشست رسانه ای مدیرعامل ستاد دیه کشور با خبرنگاران در اهواز

سید اسداله جولایی گفت: بیست و ششمین همایش جشن گلریزان در اهواز امروز برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ،سید اسداله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور در حاشیه سفر خود به اهواز جهت برگزاری جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و غیر کلاهبرداری در گفتگو با خبرنگاران گفت : ستاد دیه در سال 1369 به همت شهید والا مقام سید اسد اله لاجوردی تاسیس گردید و از این رو به رسم هرساله جشنهای گلریزان در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان برگزار می گردد . امسال نیز سی و مین جشن گلریزان در تهران برگزار گردید که مزین شد به هدیه مقام معظم رهبری که 313 میلیون تومان به تعداد یاران امام زمان (عج) جهت کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد اهداء نمودند.

وی گفت : هدف ستاد دیه کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری مانند دیه تصادفات رانندگی ، حوادث کارگاهی ، محکومیتهای مالی غیر از کلاهبرداری مهریه و نفقه می باشد.

مدیر عامل ستاد دیه کشور افزود : اولین موضوعی که ستاد دیه به آن مبادرت نموده است دیه تصادفات بوده است و امروزه با تلاشهای انجام شده و تصویب قانون بیمه شخص ثالث موجب کاهش امار زندانیان دیه تصادف در کشور گردیده به گونه ای که امروزه آمار زندانیان تصادف در کشور به 800 نفر کاهش یافته است.

وی افزود : ستاد دیه با رسالتی که داشته است از ابتدای فعالیت خود تا کنون توانسته است زمینه آزادی یکصد و پنج هزار نفر را فراهم و به کانون گرم خانواده های خود بازگرداند.

وی خاطر نشان کرد : امروز بیست و ششمین همایش جشن گلریزان در اهواز برگزار می گردد و از تمامی خیرین و نیکوکاران دعوت بعمل می آید در این جشن بزرگ حضور بهم رسانده و زمینه آزادی تعداد زیادی از این زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد را فراهم نماییم.

مدیر عامل ستاد دیه کشور در خاتمه گفت: خیرین و نیکوکاران محترم می توانند جهت مشارکت در امر آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمکهای خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران و شماره کارت6273539991667768 بانک تجارت بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی