جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان برنامه های ستاد را در ماه محرم تشریح کرد

مدیر عامل ستاد دیه خوزستان گفت: منویات محترم میتواند عامل توسعه فرهنگ گذشت و توسعه فعالیتهای حمایتی و معاضدتی برای آرادسازی زندانیان جرایم غیر عمد باشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه خوزستان، حجت الاسلام قدرت الله هاشم نیا در این رابطه اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ستاد دیه استان با ستفاده از ظرفیت ایام عزاداری، با برگزاری نشست های توجیهی در سازمان تبلیغات استان به بیان اهداف ستاد دیه توسط خطبا و مداحان می پردازد.

وی افزود: برقرای ارتباط با مسولان هیئت های عزاداری جهت مشارکت در کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و طراحی و نصب بنرهای تبلیغاتی در محل های عزاداری از جمله برنامه های ستاد در ایام محرم است.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان گفت: شناسایی خیرین و عزاداران علاقمند به مشارکت در آزادی زندانیان غیر عمد و برقراری ارتباط با آنان، نصب صندوق های کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و حضور مدیر عامل در مراسم های پرجمعیت جهت بیان اهداف ستاد و همچنین ارائه پیشنهاد و تلاش برای اجرایی شدن طرح “هر هیئت متولی آزادی یک زندانی غیر عمد” نیز از برنامه های مهم دیگر ستاد دیه خوزستان است که در دستور کار قرار دارد.

mo94-8

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی