img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

طرح سفینه النجات در خوزستان

به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی تعداد 40 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد از بند حبس رها خواهند یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه تصریح کرد : با توجه به اینکه امام حسین (ع) نمونه بارز خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم نیازمند بوده اند و با اعمال و رفتار خویش نه تنها گره از کار نیازمندان باز می کرد بلکه چگونگی خدمت کردن به دیگران را به علاقه مندان خویش و بشر دوستان عالم آموزش میداد .

وی گفت : به موجب این طرح که به منظور برخورداری از معنویات محرم الحرام و ماه صفر در استان خوزستان برگزار گردیده است تعداد 40نفر از مددجویان نیازمند از بند حبس رها و به آغوش خانواده و جامعه بازخواهند گشت .

مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت : با اجرای این طرح از ابتدای ماه محرم تا کنون تعداد 20نفر از مددجویان جرائم غیر عمد با مجموع بدهی  15 میلیارد و 370 میلیون ریال از بند حبس رها شدند.

خیرین و نیکوکاران محترم می توانند جهت مشارکت در آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران  و شماره کارت 627381104382256  بانک انصار بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی