جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

ضرورت فرهنگ سازی و پیش بینی سازوکارهای پیشگیری از حوادث رانندگی

مدیر عامل ستاد دیه در دیدار با رئیس پلیس راه استان  و رئیس راهنمایی و رانندگی استان برضرورت فرهنگ سازی و پیش بینی اقدامات متناسب پیشگیری از حوادث رانندگی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسام هاشم نیا بیان داشت: در این دیدار مقرر گردید با همکاری صدا و سیمای استان بر ضرورت فرهنگ سازی و عزم عمومی برای پیشگیری از وقوع جرائم رانندگی کلیپ های آموزشی تهیه گردد و میزگردهایی نیز در صدا و سیمای استان تشکیل گردد تا مردم از آسیب ها و مشکلاتی که دامنگیر خانواده های آنان شده است آگاه گردند.

هاشم نیا گفت: بی توجهی به مقررات رانندگی همواره یکی از معضلات جامعه می باشد که عواقب آن دامنگیر خانواده های آنان نیز می گردد.گرچه در بروز حوادث رانندگی عوامل محیطی نیز دخیل می باشند اما عامل انسانی  نیز به عنوان اصلی ترین عامل علاوه بر اینکه بالاترین درصد علت تخلفات می باشد میتواند عاملی موثر در جهت رفع سایر نواقص و کمبودها نیز باشد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت:هم اکنون تعداد 56 نفر از زندانیان دیه ناشی از تصادفات در زندانهای استان بسر میبرند . و امیدواریم که با احترام و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد آن باشیم که این بخش از جرائم غیر عمد در جامعه روی ندهد و افراد به زندان دچار نشوند.

 

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی