جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

دیدار مدیریت بانک ملی با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان

جلسه مشترک مدیریت بانک ملی با مدیر نمایندگی ستاد دیه در محل دفتر نمایندگی ستاد دیه استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، با هدف ایجاد تعامل بیشتر بین ستاد دیه استان و بانک ملی جهت پیشبرد اهداف و رسالت ستاد دیه در امر کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد جلسه ای با حضور حیدری مدیریت بانک ملی و حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه صورت گرفت و در خصوص برنامه های ستاد دیه بحث و گفتگو شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام هاشم نیا به ارائه گزارشی از وضعیت ستاد دیه استان و تعداد زندانیان آزاد شده در سال 95 پرداخت و افزود : به لطف خداوند متعال و همراهی خیرین توانستیم در سال گذشته بیش از 300 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد واجد شرایط را از بند حبس رها و به کانون خانواده و جامعه بازگردانیم.

سپس آقای حیدری ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای ستاد دیه در سال جدید ، در خصوص تعامل بیشتر بین ستاد دیه و بانک ملی اعلام آمادگی نموده و بیان داشت : اعتقاد و رسالت ستاد دیه کمک و مساعدت به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد می­ باشد و با دلسوزی روز افزون تلاش می­ نماییم که خانواده ای را از فروپاشی نجات دهیم.

در خاتمه این دیدار پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی در خصوص اعطای تسهیلات بانکی به زندانیان نیازمند، تسریع در واریز چکهای صادره با نزدیکترین شعبه بانک ملی به حساب دادگستری ، پرداخت هزینه تبلیغات ستاد دیه نزد آن بانک ، فعال کردن خیرین و برپایی جشن گلریزان از طرف بانک ملی اتخاذ گردید.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی