جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در دزفول برگزار شد

جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان دزفول با همت خیرین و نیکوکاران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ،جشن گلریزان شهرستان دزفول شامگاه پنجشنبه مورخ 11/3/96 مصادف با 6 ماه مبارک رمضان بعد از نماز مغرب و عشاء در محل تالار جام جم شهرستان دزفول با حضور نماینده ولی فقیه ، مدیر نمایندگی ستاد دیه ،رئیس زندان دزفول و جمعی از خیرین و نیکوکاران برگزار گردید.

حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه در این مراسم اظهار کرد: اسلام دینی کامل و الهی است و مشکلات و گرفتاریهای انسانها را یکی از برنامه های اساسی و بنیادی خود اعلام کرده است و نه تنها به اجر و پاداش دنیوی و اخروی این برنامه حیاتی و انسان ساز اشاره می کند بلکه مسولیت هر کس را در حد توان خود تعین کرده است.

 وی زندان را محل نگهداری افراد شرور به منظور اصلاح فکر و اندیشه دانست و افزود : تلاش ما برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد می باشد که به دلیل مشکلات مالی راهی زندان شده اند و هیچ گونه قصد و نیت مجرمانه ای نداشته اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت : در حال حاضر 293 زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان در حال تحمل حبس می باشند که چشم انتظار کمکهای خیرین جهت بازگشت به کانون خانواده و جامعه می باشند.

حجت الاسلام قاضی نمایند ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دزفول در این مراسم با بیان اینکه خدمت در این عرصه و رسیدگی به امور دیه و کمک به آزاد سازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد توفیق بسیار  بزرگ و ارزشمندی است که خداوند متعال به شما عطا کرده است افزود : کمک خیرین و نیکوکاران بخاطر برطرف سازی مشکلات زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان دارای اجر مضاعف می باشد و فراتر از بحث اقتصادی جنبه اصلاحی و عاطفی که به خانواده آنان می شود بسیار حائز اهمیت است و اجر آن به مراتب بالاتر از جنبه مالی آن می باشد.

نماینده ولی فقیه ابراز امیدواری کرد که امسال نیز مانند سالهای پیش با کمک خیرین بتوانیم تعداد زیادی از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان را آزاد نمائیم.

محمد سعید سخاوت رئیس زندان دزفول نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سیاست دستگاه قضا توصیه بر پیشگیری جرائم و کاهش آسیب های اجتماعی است گفت : یکی از اهداف مهم برگزاری مراسم گلریزان پیشگیری از وقوع جرائم غیرعمد وکاهش ورود زندانیان جرائم غیرعمد به زندان می باشد .

وی افزود : در سال گذشته با کمک خیرین و ستاد دیه تعداد 46 زندانی جرائم غیر عمد در شهرستان دزفول از بند حبس آزاد شدند و امسال نیز 61 زندانی جرائم غیرعمد داریم که امیدواریم با کمک خیرین و مردم نوع دوست شهرستان دزفول بتوانیم زمینه آزادی آنها را فراهم نماییم.

DSC_2386

DSC_2304

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی