جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

تشکیل جلسه حناب آقای دکتر شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور با اعضای هیئت مدیره ستاد دیه استان خوزستان

علی شمس مدیر عامل ستاد دیه کشور صبح روزسه شنبه مورخه 01/12/1402 با حضور در اداره کل دادگستری استان خوزستان با حضور دهقانی رئیس کل دادگستری و رئیس هئیت مدیره ستاد دیه، روشان مدیرکل زندانهای خوزستان و هاشم نیا مدیرستاد دیه خوزستان و سایر اعضا هیئت مدیره ستاد تشکیل جلسه داد.
در این نشست ابتدا هاشم نیا ضمن خوش آمدگویی به حضار با ارائه گزارشی از فعالیت های یازده ماهه ستاد دیه خوزستان عنوان کرد :طی یازده ماه سپری شده از سال 1402 علیرغم تکلیف تعیین شده در ابتدای سال که آزادسازی 240نفرزندانی خوزستانی که واجد شرایط استفاده از خدمات ستاده دیه بوده اند تا به امروز علاوه بر انجام تکلیف معین شده 90 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد که طی امسال نیز وارد زندانهای استان خوزستان شده اند را با همیت خیرین و تلاش های اعضا محترم هیئت مدیره ستاد دیه آزاد نموده و به کانون خانواده هایشان برگشته اند.
در این دیدار آقای دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان اعلام نمود در دین اسلام راههای نیکو کاری بسار است اما شناساندن فرهنگ کمک به افراد نیازمند که بنا به شرایط ناخواسته پشت میله های زندان گرفتار شده اند کاری بس عظیم است که بحمدالله مردم خیر و شریف خوزستان ضمن دارا بودن فرهنگ گذشت در این خصوص نیز ثابت نموده اند فرهنگ ایثار و کمک به مظلومان در جان آنان رخنه کرده است و سبب شده ستاد دیه استان خوزستان در راستای به حداقل رساندن محکومین جرایم عمد گام بردارند.
در پایان نیز آقای شمس فرمود: با توجه به گزارشات واصله که بیانگر افزایش قابل توجه در آمارمبالغ کمک خیرین و کمک سیستم قضایی در پذیرش اعسار و میزان بخشودگی و … این کار بسیار ستودنی و قابل تقدیر می باشد . همچنین آمار آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد حاکی از آن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 22% افزایش داشته است. امید است تا پایان سال و به همت مسئولین محترم قضایی و کارکنان ستاددیه دیگر زندانی جرایم غیرعمدی در زندان نماند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی