جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خوزستان، حجت السلام هاشم نیا مدیر عامل ستاد دیه استان خوزستان در جمعی از خیرین اظهار نمود از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون 274 زندانی نیازمند جرایم غیر عمد، به همت والای خیرین استان خوزستان از زندان‌های سطح استان آزاد گردید.

حجت السلام هاشم نیا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این موضوع را بیان کرد هدف ما در ستاد دیه آزادی افرادی هست که بدلیل جرایم غیر عمد به زندان می‌افتند و خانواده آن‌ها در شرایط سخت به سر می‌برند.

وی افزود بخشی از این مددجویان آزاد شده، مادران یا خانم‌های سرپرست خانوار می‌باشند که با توجه به نقش اساسی زنان در کانون خانواده، توجه ویژه‌ای به این بخش می‌شود.

مدیر ستاد دیه استان خوزستان با اشاره به اینکه در آستانه ماه‌های پایانی سال و ماه مبارک رمضان می‌باشیم، در تلاش هستیم با دعوت از خیرین به منظور مساعدت و کمک در قالب جشن‌های گلریزان موجبات آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بیشتری را پیش از سال نو فراهم کنیم.

ایشان در پایان اذعان داشتند ستاد دیه استان خوزستان در خصوص امر خداپسندانه و خیرخواهانه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت و یا مبالغ خود را به شماره حساب 0106230654006 و شماره کارت 6037 9918 9990 2013 بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی