جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

برگزاری جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان زن جرائم غیرعمد

کمک بانوان خیر خوزستانی با مشارکت امور بانوان استانداری خوزستان زمینه آزادسازی دو محکوم زن جرائم غیرعمد را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، در آستانه میلاد دخت نبوت و زوج ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) و به منظور بزرگداشت مقام و منزلت زن جشن گلریزان ویژه آزادسازی بانوان زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت امور بانوان استانداری خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار گردید.
حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه در این مراسم با اشاره به اینکه زنان به عنوان یکی از محورهای اصلی در بنیان خانواده می باشند گفت: در جامعه امروزی بسیاری از بانوان نقش مهمی در تامین معاش خانواده و فعالیتهای اقتصادی ایفاء می کنند که تعدادی از آنها به دلیل ناآگاهی های حقوقی و عدم آشنایی با قوانین مربوط به چک و سفته در بند زندان گرفتار شده اند.
وی در ادامه افزود: موضوع حمایت از اقشار ضعیف و طبقات آسیب پذیر جامعه در مبانی اسلامی نه در حد یک سفارش و فضیلت بلکه در شمار یک ضرورت مورد تاکید بوده است و قرآن کریم چه نیک به این مورد اشاره دارد که مومنان واقعی کسانی هستند که هرگز تردیدی  به خود راه نداده اند و در کنار بذل جان ، با اموال خود در راه خدا جهاد کرده اند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه در ادامه خاطر نشان ساخت: کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از وظایف شرعی ،اجتماعی و قانونی همه ما بوده و هنگامی که فردی به زندان می افتد در ادامه خانواده او نیز دچار مشکلات فراوانی می گردند و گره گشایی از این وضعیت بر دوش همگی ما می باشد.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی