جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

برگزاری جشن گلریزان در شاهور

نیکوکاران شاهوری با حضور در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد  مبلغ 800میلیون ریال به ستاد دیه اهداء کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، شامگاه گذشته ( 29 تیرماه ) آئین گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور افراخته رئیس دادگستری بخش شاهور ، هاشم نیا مدیر عامل ستاد دیه ، سخاوت رئیس زندان دزفول و جمعی از خیرین برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم افراخته رئیس دادگستری بخش شاهور ضمن ارج نهادن به سنت حسنه گلریزان استفاده از مال و ثروت را در راه خیر از نشانه های ایمان و برکت در زندگی انسانها دانست و گفت : حضور و کمک در جشن گلریزان اثر و نقش مهمی در فراهم کردن یک جامعه سالم و ثبات اجتماعی ایفا می کند.

وی همچنین افزود : اهمیت و توجه به زندانیان جرائم غیرعمد و افرادی که از این منطقه بخاطر محکومیتهای مالی ، ناتوانی در پرداخت دیه ، دیون و تعهدات مالی به زندان افتاده اند با کمک و مساعت خیران و نیکوکاران آزاد و به کانون خانواده باز خواهند گشت.

هاشم نیا مدیرعامل ستاد دیه در سخنانی به مشکلات  مرتبط با زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت و همت عمومی را برای رفع مشکلات این دسته از اقشار جامعه خواستار شد.

وی با بیان اینکه زندانیان جرائم غیرعمد بدهکار هستند نه بزهکار که باید به دست پر مهر خیرین آزاد شوند جلب کمکهای مردمی برای آزادی محکومان غیرعمد را تلاش مقدس برای احیاء و صیانت از کرامت بشری افراد گرفتار اجتماع خواستار شد.

هاشم نیا از وجود 10 زندانی جرائم غیر عمد در بخش شاهور و عبدالخان با بدهی 2 میلیارد ریالی در زندان خبر داد.

در ادامه این مراسم خیرین خداجوی شاهور مبلغ 800میلیون ریال با هدف آزادی مددجویان واجد شرایط به ستاد دیه اهداء کردند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی