جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

برگزاری جشن گلریزان آزادی 60 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد

مدیرنمایندگی ستاد دیه خوزستان از آزادی 60زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، این مراسم با حضور دکتر دهقانی رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیئت امنا استان خوزستان ، روشان مدیرکل زندانهای استان خوزستان و جمعی از خیرین و نیکوکاران برگزار گردید.
رئیس کل دادگستری در این مراسم با استناد به فرمایش امام علی (ع) مبنی بر اینکه یاری کنید تا یاری شوید گفت: کار بزرگ را شکات پرونده ها انجام داده اند که یا از دیه گذشت کرده اند و یا از کل یا بخشی از طلب خود چشم پوشی نموده اند در پرتو همین اقدامات ارزشمند بوده که از آغاز سال جاری تا کنون 190 زندانی جرایم غیر عمد از زندانها آزاد شده اند که این به برکت کمکهای انسانی خیر و نیکو کار و با تلاش ستاد دیه استان میسر شده است.
در این مراسم مدیرکل زندانهای خوزستان با تقدیر از مدیرعامل ستاد دیه استان و خیرین گفت: این زندانیان که امروز آزاد می شوند، به برکت اندیشه مطهر شهید والامقام سید اسد الله لاجوردی که موسس ستاد دیه بوده اند، فرصت بازگشت به جامعه را یافته اند و ضمن صلوات به روح پر فتوح آن شهید عزیز، از خیرین که بانی این رخداد خیر و خداپسندانه هستند قدر دانی می کنم.
غلامرضا روشان تصریح داشت :مجلسی که در آن همه دست بدست هم دهند و انسان گرفتاری را نجات دهند و به خانواده برسانند، مجلس خداست ، لذا این رخداد را یک توفیق ارزشمند در عرصه خدمت به انسانها میدانیم

حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه خوزستان گفت: خوشبختانه با کمک مردم مومن و متدین استان خوزستان که همواره در جهت کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد پیش قدم بودند زمینه آزادی 60 مددجوی جرائم غیرعمد فراهم گردید . مجموع بدهی این مددجویان 159 میلیارد ریال بوده که مبلغ 11میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید مبلغ 104میلیارد ریال از طریق پذیرش اعسار ، مبلغ 4 میلیارد ریال نقدینگی خانواده مددجویان ، مبلغ 19 میلیارد ریال از طریق اعطای تسهیلات بانکی و مبلغ 21میلیارد ریال به صورت کمک بلاعوض پرداخت گردید.
وی درخاتمه افزود : خیرین و نیکوران محترم می توانند جهت مشارکت در آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمکهای سبز خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی و شماره کارت 5892107044169798بانک انصار به نام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.


مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی