جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

اجرای طرح رهائی در ستاد دیه استان خوزستان

در نشست مدیر عامل ستاد دیه استان با معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای خوزستان، مقرر شد با تمرکز کار مددکاران زندانها، تا پایان ماه رمضان سال جاری، یکصد زندانی جرایم غیر عمد از زندانهای استان آزاد شوند.

بگزارش روابط عمومی ستاد دیه خوزستان ، در این نشست که رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مسئول دفتر مددکاری اداره کل زندانهای استان هم حضور داشتند ، مديرعامل ستاد ديه استان گفت: امید است در این طرح موجبات آزادی یکصد نفر از زندانيان جرائم غيرعمد در یکماه آينده فراهم شود.
حجت السلام هاشم نيا  در این زمینه نیازمند تمرکز فعالیت مددکاران بر پیگیری ویژه پرونده زندانیان واجد شرایط برخورداری از خدمات ستاد دیه هستیم.

وی افزود: ستاد دیه استان مبلغ 10 میلیارد ریال  را برای این امر اختصاص میدهد تا مددکاران بتوانند ضمن اخذ تخفیف از شکات در اصل دیون مورد مطالبه، از این اعتبار حداکثر استفاده را داشته باشند.
نادر ایگدر هم در این نشست گفت: از خدمات و اقدامات ستاد دیه استان که نقش بسزائی در کاهش جمعیت کیفری و کاهش آسیبهای ناشی از حبس بر زندانی و خانواده آنها را دارد استقبال و حمایت میکنیم.

معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای خوزستان افزود: در این راستا با برنامه ریزی لازم  مددکاران و روساي زندانهاي تابعه نسبت به تکميل پرونده ها اقدام و به فوريت مستندات لازم را جهت بررسی و پرداخت بدهي هاي مالي و ديات در اختيار ستاد ديه قرار می دهند.

وی تصریح کرد: اولویت کاری در این خصوص مذاکره با شکات پرونده ها و اخذ تخفیف از آنهاست تا بتوان برکات مساعدت ستاد دیه را به افراد بیشتری تسری داد.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی