جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

آیین آزادی 36 زندانی جرائم غیر عمد به نیت حاج قاسم

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خوزستان : مراسم آزاد سازی زندانیان با حضور آقای دهقان رئیس کل دادگستری استان خوزستان و رئیس هیات مدیره ستاد دیه ، روشان مدیر کل زندانهای استان خوزستان و هاشم نیا مدیرعامل ستاد دیه خوزستان انجام پذیرفت.
در آئین برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی ، روشان مدیر کل زندانهای خوزستان عنوان کرد: ضمن تشکر از مسئولین ستاد دیه و رئیس کل دادگستری استان خوزستان، با برنامه ریزی انجام شده، به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، تعداد 36 زندانی به کانون خانواده بر خواهند گشت .
آقای دهقان رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار کرد: شاهد آزادی مددجویانی هستیم که برکت این روز و خیرین محترم که در این کار پرخیر و برکت و در ایام گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مناسبت مهم مشارکت کرده و زمینه آزادی ممدجویانی که به واسطه نداری در زندان بودند را فراهم کردند.
همچنین هاشم نیا اعلام نمود انتقال پیام آرمان‌های شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی به زندانی و خانواده ایشان از اهداف برگزاری این مراسم است و به کمک ستاد مردمی دیه با پیگیرهای متعدد، ضمن اخذ گذشت حداکثری از شکات این پرونده ها و با معاضدت‌های قضائی در ارائه و قبولی دادخواست اعسار و کمک ویژه خیرین استان موجبات رهایی تعداد 36 نفر زندانی جرایم غیر عمد را فراهم کردند. مجموع بدهی این تعداد زندانی جرایم غیرعمد 960میلیارد و 736میلیون ریال بوده است که از این مبلغ16میلیارد و 149 میلیون ريال کمک بلاعوض و مابقی با پرداخت تسهیلات بانکی به مبلغ 33میلیارد و 050میلیون ریال و جلب رضایت شکات پرداخت گردید .

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی