جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

مدیرعامل ستاد دیه استان خوزستان از آزاد سازی 401 زندانی جرائم غیر عمد خوزستانی در سال ۱۴۰۲ به همت ستاد دیه استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۲ هزار و ۵۶۵ زندانی جرایم غیرعمد در کشور داریم.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خوزستان ،‌ قدرت هاشم نیا با بیان اینکه ستاد دیه در سال 1402،تعداد 401 زندانی جرائم غیر عمد خوزستانی با لطف الهی و کمک خیران و به همت مسئولان قضایی و ستاد دیه آزاد شده و به کانون خانواده خود برگشته اند.
وی عنوان کرد: در سال گذشته به تعداد 401 زندانی از بند، رهایی یافتند که از این تعداد 21نفر محکومان خانم و 380 نفر محکومان غیرعمد مرد بودند.
وی افزود: مبلغ بدهی این زندانیان در مجموع قریب به 9 هزار و 184 میلیارد ریال بود است که پس از طی جدول فرآیند ستاد دیه شامل گذشت شاکی، آورده محکوم، اعسار و …، این مبلغ تعدیل شده و در نهایت با پرداخت مانده بدهی از سوی ستاددیه، این قبیل زندانیان واجد شرایط از زندان‌ها آزاد شدند. شایان ذکر است مبلغ 1 هزار و 159 میلیارد ریال گذشت از بدهی این افراد توسط شکات و اولیای‌دم گذشت شده و همچنین غریب به 80 درصد پذیرش اعسار از سوی قضات و مسئولان محترم قضایی استان بوده که همواره زندانیان جرایم غیر عمد را حمایت نموده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ahvazpro/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420