جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

آزادی 5 زندانی غیرعمد در همایش پیاده روی صبح و نشاط مسجدسلیمان

در همایش پیاده روی صبح و نشاط که در کوی شهداء گمنام مسجدسلیمان برگزار گردید با کمک 400 میلیون ریالی خیرین زمینه آزادی 5 زندانی جرائم غیرعمد مسجدسلیمان فراهم گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت : روز گذشته ( 6بهمن ماه ) همایش پیاده روی صبح و نشاط که در مسیر فلکه باشگاه به سمت کوی شهداء مسجدسلیمان برگزار گردید و در حاشیه این مراسم ورزشی با کمک 400میلیون ریالی خیرین مسجدسلیمان زمینه آزادی 5 زندانی جرائم غیرعمد فراهم گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در این همایش با اشاره به اینکه همواره موضوع پیشگیری از اصلی ترین اهداف ستاد دیه می باشد افزود : ستاد دیه دو هدف اساسی را دنبال می نماید یکی پیشگیری که اصلی ترین هدف ماست و دیگری درمان که در مقوله پیشگیری به دنبال آن هستیم تا از ارتکاب جرائم غیرعمد جلوگیری یا به حداقل برسانیم اما بحث پیشگیری که اصلی ترین هدف ستاد دیه می باشد تنها وظیفه این نهاد مردمی نمی باشد بلکه همه اقشار جامعه ، موسسات علمی و مجموعه های فرهنگی باید در این زمینه تلاش نمایند.

وی در خاتمه افزود : خیرین و نیکوکاران محترم می توانند جهت مشارکت در آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمک های نقدی خود را از طریق شماره گیری #7777061 *780*با تلفن همراه خود به حساب ستاد دیه استان واریز و در این امرخداپسندانه مشارکت نمایند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی