جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

از دریافت وام تا زندان

مددجو(ح-ف) با هزاران آرزو برای خود مغازه کوچکی راه انداخت و تصورش را هم نمی کرد که چه سرنوشتی در انتظارش است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ؛ مددجو جوان ۳۴ ساله ایست که قبل از ورود به زندان اقدام به دریافت یک فقره وام مضاربه جهت کسب و کار و راه اندازی مغازه لباس فروشی می نماید اما همه چیز انطور که او فکر می کرد پیش نرفت و جوان ۳۴ ساله راهی زندان شد .
داستان از جایی آغاز شد که مددجو با وام مضاربه ای که از بانک دریافت کرده بود اقدام به اجاره یک مغازه نمود تا با سودی که عایدش می گردد هم چرخ زندگیش را بچرخاند و هم سر یک سال مبلغ وام با سود را به بانک پس بدهد. اما این تمام ماجرا نبود او فکرش را هم نمیکرد که نابسامانی بازار گریبانگیر او و مغازه کوچکش شود.
روزگار بر وفق مرادش نچرخید چند ماهی گذشت و به سختی
می توانست از محل فروش مغازه اجاره محل را پرداخت نماید چه برسد به اینکه پس اندازی داشته باشد تا بتواند پایان سال بدهی وام را با بانک تصفیه نماید.
اگرچه مددجو وام گرفت تا کسب و کاری بهم بزند و اوضاع زندگیش بهتر شود اما بخاطر وضعیت بازار نتوانست بدهی بانک را تصفیه نماید و اکنون روزها را به امید آزادی در زندان سپری میکند و به شب میرساند تا شاید در ماههای پایانی سال به کانون خانواده خود بازگردد.
همسر مددجو با بغضی در گلو و حلقه های اشک در چشمانش میگوید که من و فرزندم هر دو از بیماری تنفسی رنج میبریم و تامین هزینه درمان برایم ممکن نیست.  در طول این یک سال هر کجا میروم هیچکس به دادم نمیرسد و  تلاشهایم بیهوده است.
او که دیگر نفسی برایش باقی نمانده  حالا تنها روزنه امیدش دست یاری خیرین ستاد دیه می باشد .
نیکوکارانی که مایل به یاری این مددجو هستند؛ می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران و شماره کارت 6273811043822565 بانک انصار به نام ستاد دیه  استان خوزستان؛ واریز نمایند

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی