جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خوزستان
مدیرعامل ستاد دیه زندانیان استان خوزستان از آزادی 19 زندانی جرایم غیرعمد در سالروز ولادت با سعادت امام علی (ع) خبر داد.

هاشم نیا در گفت وگو با روابط عمومی گت: میلاد مولود کعبه مقارن با اعتکاف و آغاز ایام البیض است و معتکفین با روزه و عبادت در این سه روز تلاش می کنند از قید و بند زندگی دنیوی آزاد شده ، خود را به پروردگار عالم نزدیک تر کنند .
سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی ( علیه السلام ) ، اسوه خردورزان ، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت و روز پدر

را به همگان بویژه خیرین و خیرخواهان، تبریک و تهنیت می گویم .به همین مناسبت و با کمک هم استانی های خیر، 19 زندانی جرایم غیرعمد خوزستان آزادشده و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

وی تصریح کرد: جمع بدهی این مددجویان 471 میلیارد ریال بوده که 13 میلیارد و 36 میلیون ریال آن از محل منابع ستاددیه در قالب کمک بلاعوض، 21 میلیارد ريال در قالب کمک وام بانکی و مابقی باپذیرش اعسار، و گذشت شاکیان و پرداختی مددجویان تامین شده است.
هاشم نیا در پایان افزود: مردم شریف، خیر و نوعدوست ما که همواره یاور محرومان واقعی جامعه هستند، می توانند کمک های خود را به شماره حساب 0106230654006 و شماره کارت 6037991899902013 بنام ستاد بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ahvazpro/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420