جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

کمک یک میلیارد و یکصد و هفتاد میلیون ریالی خیر خوزستانی به ستاد دیه

در یک عمل انسان دوستانه خیر خوزستانی با حضور در ستاد دیه خوزستان با اهداء مبلغ یک میلیارد و یکصد و هفتاد میلیون ریال زمینه آزادی 9 زندانی جرائم غیر عمد را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه اظهار کرد : هم زمان با حلول ماه پر خیر و برکت ربیع الاول و در آستانه آغاز امامت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) یک خیر خوزستانی  با پرداخت مبلغ یک میلیارد و یکصد و هفتاد میلیون ریال توانست زمینه آزادی 9 زندانی جرائم غیر عمد را فراهم نماید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه افزود: مجموع بدهی این 9 مددجو 2 میلیارد و 366 میلیون ریال بوده که مبلغ 169 میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و مبلغ 1 میلیارد و 256 میلیون ریال بصورت  بلاعوض و باقیمانده مبلغ از طریق آورده مددجو و تسهیلات بانکی پرداخت گردیده است.

حجت الاسلام هاشم نیا خاطر نشان کرد : ستاد دیه همه توان خود را به منظور آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد به کار می برد اما در عین حال از مردم تقاضا می شود از کشیدن چکهای بلامحل خودداری نموده و جوانان در تعهد مهریه ها منطقی رفتار نمایند زیرا با وجود تلاشهای انجام شده به منظور آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد همچنان شاهد ورود مددجویان به زندانها هستیم.

وی افزود: هم اکنون 312 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد  در زندانهای استان تحمل حبس می نمایند ، که 37نفر شامل دیه تصادفات رانندگی ، 11 نفر حوادث کارگاهی و شبه عمد ، 212نفر محکومان مالی و52 نفر شامل مهریه و نفقه می باشند.

خیرین خداجوی استان خوزستان به منظور مشارکت در امر آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد می توانند کمکهای سبز خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران و شماره کارت   6273539991667768 بانک تجارت بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی